#1 Czytamy z Julss: Cat Patrick "Zapomniane"

2/16/2015

Cześć!
Co tam u Was? Kto dziś tak jak ja zaczął szkołę?
Jako, że czytam książki, odkąd pamiętam, postanowiłam na blogu zrobić serię o tych, które przeczytałam. Napiszę co mi się w nich podobało, a co nie. Mam nadzieję, że takie posty przypadną Wam do gustu :)
Dzisiejszą książką jest "Zapomniane" autorstwa Cat Patrick Kupiłam ją we wrześniu, ale przez szkołę nie miałam na nią czasu, więc przeczytałam ją dopiero w grudniu.

Książka opowiada o dziewczynie imieniem London. Od wielu lat ma problem: wie, co zdarzy się w przyszłości, ale nie pamięta przeszłości. Codziennie w nocy jej mózg się resetuje. Radzi sobie dzięki notatkom, które pisze każdego wieczora. Pewnego dnia poznaje chłopaka i się zakochuje, ale nie widzi go w swojej przeszłości. Potem zaczynają się kłopoty.
Jest to jedna z najlepszych książek jakie przeczytałam. Nie mogłam się od niej oderwać. Jest wątek romantyczny, ale z umiarem, nie ma takiej "słodkości" w całej powieści. Końcówka bardzo mile mnie zaskoczyła. Interesująca książka, szybko i przyjemnie się ją czyta. Polecam każdemu!
Na końcu dodam, że z niecierpliwością czekam na film. Mam nadzieję, że szybko się pojawi :)
Trzymajcie się cieplutko!
Julss

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Czytałam tą książkę, i bardzo mi się spodobała, aczkolwiek nie zapadła mi w pamięci. To chyba nie mój styl ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jak nie będę miała co czytać to przeczytam ją! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwujemy? jak tak zacznij i napisz mi na blogu!
    Asiiikblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. książka wydaje się ciekawa, i jest w moim guście więc z chęcią ją przeczytam :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. o ta książka mnie zaciekawiła , chyba ją przeczytam *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam ją, i jak najbardziej zgadzam się z twoja recenzją ^^, mnie też zaskoczyło zakończenie :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)