10 dziwnych faktów o mnie

4/04/2015

Hej hej hej!
Znowu trochę mnie tu nie było. Głównie dlatego, że nie miałam żadnych nowych zdjęć. Ostatnio pogoda nie zachwyca. Tak jak kilka tygodni temu było przepięknie, tak teraz  ciagle pada i wieje wiatr. A i mój wygląd raczej nie nadaje sie do zdjęć, hahaha. Moje włosy wyglądają strasznie. Kocham je, ale kiedy długo nie widzą fryzjera, mam ''depresyjne'' myśli typu, czy by ich nie ściąć na krótko.
Ale się rozpisałam. Przygotowałam dziś dla Was 10 dziwnych faktów o mnie. Bez przedłużania, zaczynamy!
1. Nie umiem jeść jabłek. Muszę je najpierw obrać i pokroić. Wtedy potrafię zjeść nawet kilka, ale takiego całego po prostu nie daję rady zjeść, haha
2. Nie lubię swojego głosu. Sądzę, że do mnie nie pasuje bo jest bardzo niski. Chciałabym nagrywać filmiki ale gdy tylko słyszę swój głos momentalnie wyłączam nagranie.
3. Uwielbiam sok pomarańczowy. Jest taki jakiś... Soczysty, owocowy. Nie wiem jak to opisać, po prostu go uwielbiam
4. Mam internetową przyjaciółkę, która jest bardzo do mnie podobna pod wieloma względami. W miliardach rzeczy się zgadzamy. To baardzo dziwne. Raz nawet w tym samym momencie chciało nam się siku, hahaha
5. Mam lekką obsesję na punkcie włosów. Mój dzień zależy od tego czy się układają, czy nie. Olejuję je, nakładam maski, pianki utrwalające, tapiruję, spryskuję tonami lakieru. I wiecznie poprawiam.
6. Nie potrafię pocieszać ludzi. Kiedy ktoś pisze mi że jest smutny, jestem bezradna. Nie znaczy to, że jestem egoistką. Współczuje takiej osobie, ale nie wiem jak to powiedzieć.
7. Kocham gotować i piec, ale zupełnie nie mam do tego cierpliwości. Często się denerwuję i mówię, że jestem beznadziejna i do niczego się nie nadaję. I że nigdy już niczego nie ugotuję. I kończy się na tym że kilka dni potem znowu krzątam się w kuchni, haha
8. Potrafię cały dzień przesiedzieć w piżamie. Kiedy siedzę sama w domu i nikt mnie nie odwiedza, to czemu nie? Jest mi wygodnie i milutko.
9. Jestem strasznie niezorganizowana. I roztrzepana. Często zdarza się że idę robić zdjęcia, a tu zapomniałam karty lub mam rozładowany akumulator. I ogólnie jestem wielką bałaganiarą. Mój pokój wygląda jak dżungla (aktualnie jest w nim czysto-wczoraj posprzątałam!)
10. Mam bardzo dziwną pamięć. Szybko się uczę, ale w ogóle nie mam pamięci co do urodzin i innych dat czy wydarzeń. Nie pamiętam kiedy mają urodziny niektórzy moi bliscy. To znaczy znam miesiąc, ale nie jestem dokładnie pewna co do dnia

 Oczywiście tych moich 'dziwactw' jest znacznie więcej, nie zmieściłyby się w tym wpisie, haha
Na końcu chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt Wielkanocnych!
Buziaki,
Julss

You Might Also Like

15 komentarze

  1. 2,3,5,8,10 to samo ja! świetne fakty hah:*
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post!
    Również nie znoszę swojego głosu. Ostatnio na lekcji edukacji medialnej nagrywalismy swój głos i przy całej klasie Pan analizował. Masakra ;/

    Wesołych świąt! :*
    mypassionpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mamy wiele wspólnego haha :)) obserwuję i liczę na rewanż
    erorf3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hwj kochana!;)
    Mamy ze sobą wiele wspólnego: nienawidzę swojego głosu, mój pokój wygląda jak pobojowisko, za każdym razem gdy coś smażę, boję się, że płyta kuchenna na mnie wybuchnie xD
    A tak poza tym, Wesołych Świąt! ;*
    Pozdrawiam,
    Mania:*
    Zapraszam na mojego bloga---> KLIK!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham sok pomarańczowy!!
    Zapraszam
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blog. Follow to follow. Let us follow eachother? Come and leave a comment on my blog:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  7. z tą pamięcią u mnie jest podobnie, tlyko,że ja pamiętam największe pierdoły a o najważniejszych rzeczach zazwyczaj zapominam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś śliczna ;)
    jak czytałam te fakty to uświadomiłam sobie że jesteśmy podobne haha ^^
    świetny blog
    pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również mam taką moja małą obsesję na punkcie moich włosów :)
    Świwtny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie włosy to świętość . ! lausio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie umiem jeść jabłek i mam obsesję na punkcie włosów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne fakty, a włosy ahh mam obsesje na ich punkcie :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  13. To wcale nie są aż takie dziwne rzeczy :D
    z tymi datami to ja mam odwrotnie, bo daty jakis wydarzen czasem wrecz niewaznych dla innych ludzi np. kiedy kogos poznalam, kiedys sie poklocilam itd xd pamietam, a jakies daty historyczne to juz tak niekoniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To wcale nie są aż takie dziwne rzeczy :D
    z tymi datami to ja mam odwrotnie, bo daty jakis wydarzen czasem wrecz niewaznych dla innych ludzi np. kiedy kogos poznalam, kiedys sie poklocilam itd xd pamietam, a jakies daty historyczne to juz tak niekoniecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)