Before I die

4/11/2015

Hejka Wam wszystkim!
Nareszcie sobota, weekend, ładna pogoda, żyć nie umierać! Co tam u Was?
Przygotowałam dziś wpis o moich marzeniach i planach, które chcę spełnić przed śmiercią. Mam nadzieję, że ta lista pomoże mi w osiągnięciu celu :)
1. Wystąpić na scenie w teatrze. Marzę o tym już od dawna. Byłam kilka razy w teatrze i jest to coś niesamowitego.
2. Jechać na obóz fotograficzny. Planuję to właściwie od tygodnia, ale bardzo się w to wkręciłam. Myślę, że uda się w przyszłe wakacje. Nie mogę się doczekać!
3. Spotkać się z moją internetową przyjaciółką. Ja i Koni znamy się od prawie dwóch lat i już wiele razy planowałyśmy spotkanie. Niestety nie jest to łatwe, dzieli nas 400 km, a to trochę zbyt dużo, żeby rodzice puścili nas same pociągiem. Ale niedługo się uda!
 4. Wziąć udział w bitwie tanecznej. Nie wiem jak to zrobię. Bitwy taneczne mają jakiś taki klimat, a ja bardzo lubię tańczyć.
5. Upiec tort. To jest trochę dziwne marzenie, hahahaha. Nie chodzi mi o jakieś małe ciasto, tylko o wieeeelki tort z wieloma ozdobami.
6. Odwiedzić Hiszpanię, Paryż i Wielką Brytanię. Są to miejsca, które uwielbiam. Jest tam tak pięknie, jakby magicznie.
7. Mieć dobrą pracę, męża i dzieci. Nic dodać, nic ująć ;)
Mam dużo czasu na spełnienie, bo śmierci jeszcze nie planuję, haha. Mam nadzieję że chociaż część z nich się spełni.
Autorką tych trzech kolorowych zdjęć jest moja kochana Ola <3 A do tych czarno-białych pozowała moja siostra.
Trzymajcie się!
Julss


You Might Also Like

9 komentarze

  1. omg, jakie piękne zdjęcia!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks good! I don't think I have seen it here :( nice review)
    Lovely Realy!
    http://toptrends-fashion.blogspot.com/
    http://lovesmsguide.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam internetową przyjaciółkę, też wiele razy planowałyśmy spotkanie. Życzę Ci powodzenia w dążeniu do celów.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pragnę jechać na obóz fotograficzny :)
    Wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam :) Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, ślicznie wychodzisz na zdjęciach! ;*
    mam nadzieję, że spotkasz się ze swoją przyjaciółką :)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne marzenia, mam nadzieję że się spełnią :)

    dziękuje ślicznie za komentarz ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja także marzę o spotkaniu z moją internetową przyjaciółką i zwiedzeniu bardzo wielu miejsc. Może w przyszłości mi się to uda ;)
    Bardzo ciekawy post, chyba sama taki zrobię u siebie :D

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zycze Ci z calego serca, abys spelnila wszystkie swoje marzenia!;)

    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podróże ... :)
    Nie pozostaje nam już nic innego jak wybrać się razem do Wielkiej Brytanii.
    Nadchodzimy!!!! :* Hah.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)