''Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwycięzcami''

4/25/2015



Hej hej hej!
Jejku, jak ten czas szybko leci. Niedawno zaczął się rok szkolny, a tu już kończy się kwiecień. Gimnazjaliści pisali testy, a ja wciąż nie mogę uwierzyć, że za rok czeka mnie to samo, haha. Przecież niedawno pisałam ten w trzeciej klasie podstawówki!
Zaczęłam post pięknym i zarazem moim ulubionym cytatem z piosenki LemONa. W 100% się z nim zgadzam. Należy zawsze podążać za marzeniami i oczekiwać na ich spełnienie. Przecież czas tak szybko mija. Jesteśmy bardzo zapracowani. Ciągle musimy coś robić, a zapominamy o tym, co jest naprawdę ważne-o spełnianiu marzeń i znajdowania szczęścia w drobnych rzeczach.
Głupio to brzmi. Cieszmy się chwilą, bla bla. Doceniajmy małe rzeczy, bla bla, przecież łatwiej powiedzieć, trudniej zrobić. Ale chociaż spróbujmy. Mimo, że czasem jest tak źle, pamiętajmy, że są osoby, dla których warto żyć. Spędzajmy czas z tymi, którzy dają nam szczęście i zapominajmy o złych ludziach. Doceniajmy każdy promień słońca, każdą kroplę deszczu. Bycie szczęśliwym trzeba zacząć od właśnie takich, małych kroków. :)
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny post i cudowne zdjęcia! :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jestem po egzaminach :)
    Post i zdjęcia świetne :)
    Pozdrawiam

    http://zakatekdoroty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! ♥ fajny pomysł na scenerię ♥
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tytuł posta, zdjęcia pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są po prostu CUDOWNE :O A zwłaszcza to 1 !!! :)

    zapraszam do mnie ---> barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne miejsce na zdjęcia :o

    Lady Geelay

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)