''Czasem los rozdziela bliskich sobie ludzi, żeby przekonali się, ile dla siebie znaczą''

6/05/2015

Jak to jest możliwe, że zazwyczaj kiedy zaznajamiamy się z kimś w Internecie, dzieli nas tak wiele kilometrów? Macie internetowych przyjaciół? A może nie wierzycie w coś takiego jak internetowa przyjaźń?
Ja i Koni znamy się od dwóch lat. Poznałyśmy się właśnie.. Przez bloga haha. Obserwowałam ją od jakiegoś czasu i pewnego dnia postanowiłyśmy ze sobą popisać. Potem doszedł skype, aż  w końcu spotkałyśmy się, 22 maja. I było to tak niesamowite uczucie, do teraz kiedy sobie o tym przypominam to się wzruszam. I pomimo tych 400 kilometrów wiem, że zawsze mogę na nią liczyć.
Oczywiście w realnym świecie również mam przyjaciół, ale myślę, że internetowe znajomości to również ciekawe doświadczenie, bo tak jak pisze Paulo Coelho, dzięki tej odległości przekonujemy się ile dla siebie znaczymy.
Nie mogę doczekać się lipca, bo wtedy zobaczę ją kolejny raz :)
Myślę, że tak jak z przyjaźnią w realnym świecie, tej wirtualnej nie można szukać na siłę. Otaczając się ludźmi o podobnych zainteresowaniach, co my, nikogo nie udając, w końcu znajdziemy swoją bratnią duszę. I przekonamy się, że kilometry to tylko liczba, kilometry nie mają znaczenia.
Jeśli chcecie, odpowiedzcie na pytania, które napisałam na początku wpisu-chętnie poznam Waszą opinię :)
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Mądre słowa ! :)
    Śliczne zdjęcia
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post :) Prześliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie :)
    Obserwuje :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie śliczne, pozytywne zdjęcia! :)

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    Mogłabyś kliknąc u mnie w poście w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/06/just-how-night-changes.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega pozytywnie!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pozytywne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę przyjaźni. Ja mam jedną bardzo dobrą koleżankę poznaną przez internet i też wiem ,że zawsze mogę na nią liczyć :))
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poznałam kilka osób przez internet kilka lat temu, z większością nadal mam dobry kontakt.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://the-world-of-helik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pierwsze zdjęcie, takie spontaniczne :)
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i śliczne zdjęcia :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    Ja 3 lata temu poznałam chłopaka przez internet i do teraz jesteśmy przyjaciółmi ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mam. Trudno mi utrzymać takie znajomości :(

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowite :) mam kilka internetowych znajomości
    ale nie udało mi się jeszcze z nikim spotkać ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę takiej przyjaciółki - oby Wasza przyjaźń trwała przez długie lata :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę Wam żeby ta przyjaźń trwała jak najdłużej :)
    Fajne zdjęcia :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :)
    Oby wasza przyjaźń trwała jak najdłużej :)
    Ja wierzę w przyjaźń na odległość i internetową :)
    Sama pisałam posta o tym na blogu :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia,wytrwałej przyjaźni! :)
    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również poznałam przyjaciółkę przez internet a dokładniej przez tumblra i mam się z nią zobaczyć po raz pierwszy w lipcu :).

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Wam dobrej zabawy! I zazdroszczę pierwszego spotkania bo jest to cos tak niesamowitego że najchętniej przeżyłabym to jeszcze raz :)

      Usuń
  21. Przyjaciela można znaleźć wszędzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie znalazlam przyjaciela ani w internecie, ani realu

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjecia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia i cudownie napisany post :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pinger przysporzył mi wiele ciekawych znajomości. Z żadną jednak z tych - poznanych tam - dziewczyn nigdy się nie spotkałam.
    Pamiętam jednak Agatę, z którą pisałam na okrągło i wiem o niej chyba więcej niż ona sama o sobie wiedziała. Hahahaha. :)

    Masz racje, takie internetowe znajomości to super sprawa. :*

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest naprawdę urocze :')))
    Też sie spotkałam z jedną z internetowych przyjaciółek, i PRAWIE z dwoma innymi osobami, to bylo najgorsze, ze bylo tak blisko :'(..
    Dla mnie chyba te znajomości z internetu jakoś tak wychodzą na lepsze niż te "prawdziwe", bo wszystkich przyjaciół z otoczenia straciłam :)).

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest naprawdę urocze :')))
    Też sie spotkałam z jedną z internetowych przyjaciółek, i PRAWIE z dwoma innymi osobami, to bylo najgorsze, ze bylo tak blisko :'(..
    Dla mnie chyba te znajomości z internetu jakoś tak wychodzą na lepsze niż te "prawdziwe", bo wszystkich przyjaciół z otoczenia straciłam :)).

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)