''Cóż, potrzebujesz światła tylko wtedy gdy zapada mrok. Tęsknisz za słońcem tylko wtedy gdy zaczyna padać śnieg. Nienawidzisz drogi tylko wtedy, gdy tęsknisz za domem''

7/29/2015

Latem narzekamy że jest nam zbyt gorąco i chcemy zimę, a gdy ona już nadchodzi jest odwrotnie. Ilu z Was teraz uśmiechnęło się, bo dokładnie zna ten scenariusz? Tak, tak, przyznaję się bez bicia, że też należę do tego grona, haha
Tak jak śpiewa Passenger "Potrzebujemy światła tylko wtedy gdy zapada zmrok, tęsknimy za słońcem tylko wtedy gdy zaczyna padać śnieg". Często doceniamy coś dopiero, gdy odczujemy tego brak. Ranimy ludzi, których kochamy. Nie szanujemy zdrowia. 
Postanowiłam napisać listę rzeczy,które doceniam w życiu. Mam nadzieję, że dzięki niej już nie będę narzekać, na to, czego nie mam, tylko zwrócę uwagę na rzeczy, które są naprawdę ważne.

 1. Cieszę się, że żyję w wolnym kraju, bez wojny. Mogę kłaść się spokojnie spać wiedząc, że nikt z mojej rodziny nie walczy na wojnie i nie boję się o jego życie.
2. Cieszę się, że jestem zdrowa. Mam ręce, nogi. Potrafię chodzić, mówić. Widzę piękno świata.
3. Cieszę się, że mam osoby, które kocham. Rodzina, przyjaciele. Wiem, że zawsze mogę liczyć na ich pomoc i zrozumienie.
4. Cieszę się, że mogę się kształcić. Często mówimy, że nienawidzimy szkoły. Ale przecież bez niej nie wiedzielibyśmy podstawowych rzeczy, nie umielibyśmy pisać, czytać.
5. Cieszę się, że nie brakuje mi środków do życia. Mam dom, nigdy nie brakuje mi jedzenia, picia. 
Jak widać mamy wiele powodów, by cieszyć się z życia. Nigdy o tym nie zapominajmy!
A wy? Staracie się doceniać to, co macie?

Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

20 komentarze

  1. piękne oczy! pozazdrościć :)

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :*
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekne zdjecia! jejku pasuja ci te wlosy ! A lapacz snow dodal swietny klimat! :D
    Rowniez doceniam to, ze w moim kraju nie ma wojny nie wiem co bym zrobila jakby wybuchla wojna.. albo jakbym sie cofnela do 44' i musiala brac udzial w powstaniu .. masakra, Badzmy dumni z naszych pradziadow! :)) I doceniajmy to co mamy dzieki nim :)

    Versjada (KILK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tak trochę niestety wojna dotknęła, moja mama jest Ukrainką i mam z jej stront rodzinę na Ukrainie. Pech chciał że nie dzieję się tam a dobrze ;c
    Mimo wszytko jest wiele rzeczy które warto docenić ! :)
    Cudowne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła nie dość że daje wiedzę to jeszcze za darmo (minus podręczniki) mało tego państwo zadbało o to by KAŻDY obywatel doświadczał tego daru przez pierwsze 18 lat życia. Staram się doceniać to co posiadam, nie zazdroszcząc innym jeśli mają więcej bo mogę bez tego żyć, ale często to jest bardzo trudne.
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Gwiazdozbiór Dmuchawca
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane, super zdjęciaa!:)
    Może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny odcien wlosow! ( sama mialam kiedys podobny! Szczegolnie z ta oliwkowa zielenia!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka, jak zawsze miło mi sie czyta :) Ahh i te włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie napisałaś to. masz cudowne włosy i oczy :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze i ostatnie zdjęcie MEGA*.*
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawda :/ Ładne zdjęcia :*

    meowitskinia.blogspot.com <- zapraszam
    będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz czytelnikiem! Nie zapomnij zostawić nazwy swojego bloga w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisałaś, trzeba się cieszyć z nawet drobnostek c:

    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna lista :) cały wpis bardzo daje do myślenia :) masz bardzo ładny łapacz snów *O* :)

    dzwieki-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Twoją listą, należy się cieszyć z tego co się ma!
    colorful-tiger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do LBA - Zorza poranna Jeśli chcesz możesz odpowiedzieć ;) Zapraszam.
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz śliczne oczy. :) Też staram się docenić to co mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja staram się odnajdować jakies pozytywne strony nawet w najgorszej sytuacji


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, pięknie napisałaś! Zawsze staram się doceniać to co mam. Cudowne zdjęcia *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis <3.
    Ja w tej chwili najbardziej doceniam pewne osoby :)), chociaż no często narzekam na życie, a potem sie okazuje, ze jeszcze moze byc gorzej i to o wiele..
    Ps. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)