TAG "45 pytań których nikt nie zadaje"+mix zdjęć

7/19/2015

Hejka!
Jak ten czas szybko leci, prawda? Minęła nam już połowa lipca.
W czwartek wróciłam z tygodniowego pobytu u mojej internetowej przyjaciółki, Koni. (KLIK!)
Świetnie się bawiłam, naprawdę. Chyba będę odliczać dni do kolejnych wakacji, żeby znowu ją zobaczyć!
Dziś mam dla Was luźny post, czyli TAG 45 pytań których nikt nie zadaje (w oryginale było ich 100 ale wybrałam te najciekawsze, żeby nie zanudzać) i mix zdjęć z ostatnich miesięcy. Zapraszam też na mojego instagrama, gdzie staram się na bieżąco dodawać zdjęcia :)
1. Śpisz przy zamkniętej, czy otwartej szafie?
     Jeśli jest tam tyle rzeczy, że się nie domyka, a najczęściej tak jest, to przy półotwartej, haha
2. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
    Tak, bo boję się że od tych hotelowych coś mi się stanie :p
3. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
    Ze mną to jest tak że nie muszę być przykryta kołdrą, ale muszę ją trzymać, żeby zasnąć. Tak, wiem, bardzo dziwne
4. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
    Jeszcze mi się nie zdarzyło, ale nigdy nie mów nigdy :D
5. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
    To pytanie mnie zamurowało.... Chyba przez rój pszczół bo ataku niedźwiedzia raczej bym nie przeżyła.
6. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
      Jak ktoś wyświetli wiadomość i na nią nie odpisze haha. Sama nie wiem czemu mnie to denerwuje
7. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
    Często mi się to zdarza.
8. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
      Załatwiałam się w lesie ale nie w krzakach :D
9. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
      Ojejku hahahahaha Nie. Jeszcze nie
10. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
     Tak. Wyglądam wtedy baardzo dziwnie
11. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
      Nadal to robię
12. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
      Z jedną-Koni, haha
13. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
      Nie zwracam na to uwagi. Różowy to nie tylko damski kolor
14. Czy nadal oglądasz bajki?
      Zdarza się.
15. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
      W lesie obok domu.


 16. Co pijesz najczęściej do obiadu?
      Zazwyczaj nic nie piję do obiadu.
17. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
      Mama.
18. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
      Nie i raczej nigdy nie będę, haha
19. Ulubiony rodzaj kanapki?
      Z serem, sałatą, szynką, pomidorem i szczypiorkiem. Pycha!
20. Czy jesteś leniwa?
      Bardzo.
21. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
      Chyba nie będę tu oryginalna, jeśli powiem, że za księżniczkę.
22. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
      Wąż.
23. W ilu językach mówisz?
      Płynnie w polskim, po angielsku i niemiecku pewnie też bym się dogadała, chociaż z lekkim trudem :D.I znam kilka zwrotów w języku hiszpańskim, oraz przez kilka lat uczyłam się kaszubskiego.
24. Czy jesteś uparta?
      Jeżeli jestem całkowicie pewna swojego zdania, to staram się postawić na swoim.
25. Czy śpiewasz w samochodzie?
     Czasem się zdarza .

 
 26. Czy lubisz tańczyć w aucie?
      Uwielbiam, haha
27. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
       Nie. Ja właśnie uwielbiam musicale, szczególnie na żywo, w teatrze-coś wspaniałego!
28. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      Tancerką, Nauczycielką, Aktorką, Aptekarką, Dziennikarką, Fotografem, nawet listonoszem, haha
29. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
      Tak, strasznie dziwne uczucie
30. Czy nosisz szlafrok?
      Tak. Mam taki śliczny różowy, niestety siostra mi go zgubiła, chociaż upiera się że nie.
31. Pierwszy koncert?
      Video i Andrzej Piaseczny
32. Superpharm, natura czy rossman?
      Rossman.
33. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
      Orzeszki, a szczególnie takie w panierce.
34. Czy brałaś lekcje tańca?
      Kilka lat temu. Bardzo mi tego brakuje
35. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
      Sądzę, że moja siostra dobrze sprawiłaby się w zawodzie jakiegoś rysownika, lub projekantki mody. Bardzo ładnie rysuje
36. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Tak :)
37. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      Tak.
38. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
      LemON... Najprawdopodobniej wybieram sie we wrześniu i nie mogę się doczekać
39. Gorąca czy zimna herbata?
      Ciepła, taka w sam raz.
40. Jak dobrze potrafisz pływać?
      Dosyć dobrze, uwielbiam pływanie
41. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      No tak, haha. Chyba nie ma w tym nic trudnego.
42. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      Zielone
43. Czy umiesz szyć/wyszywać?
      Umiem i bardzo to lubię.
44. Czy chcesz mieć dzieci?
       Tak.
45. Tęsknisz za kimś teraz?
      Niestety tak :(
 KOCHANI!
Chcę zacząć na blogu nową serię, ale potrzebuję do tego waszej pomocy. W komentarzach dajcie mi jakieś wyzwania, co mam sfotografować. To może być wszystko, naprawdę. Czekam na propozycje :)
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Tez jestem bardzo leniwa :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi.
    Na niektóre odpowiedzi odpowiedziałabym tak samo.
    Śliczne zdjęcia.

    Mój blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie ciekawe zdjęcia, moja siostra ma taką samą sukienkę :)
    Też zawsze biore swoje odżywki i szampony :)
    NOWY POST – PRYZMAT OBIEKTYWU!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety aktualnie nie mam żadnego pomysłu na wyzwanie ale jak coś wymyśle to na pewno dam znać ♥



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nadal gryzę długopisy :D
    Obserwuję! ♥

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mnie denerwuje, kiedy ktoś wyświetli wiadomość, ale na nią nie odpisuje. Również zdarza mi się jeszcze gryźć długopisy i ołówki i też czasem oglądam bajki, ach te nawyki z dzieciństwa. Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ciekawy blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia i ciekawe odpowiedzi :)
    Jeśli mój blog ci się spodoba-zaobserwuj :*
    http://zuzu781.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :) WISH LISTA‎

    OdpowiedzUsuń
  11. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdj jakiego aparatu używasz _?
    Świetny blog będę zaglądać częściej
    pomożesz potrzebuje kliknięć :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Canon EOS 350d
      Juz lecę klikać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. aż zachciało mi się babeczek :D
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjecia, ślicznie wyglądasz! Faajny post, można sie czegoś nowego o Tobie dowiedzieć ♥
    Co do pomysłów na zdjecia... Może jakieś miejsca w Twojej okolicy, w których lubisz spędzać wolny czas? Coś takiego wiesz... Typowo wakacyjnego!
    Pozdrawiam gorąco, iii zapraszam do siebie!
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha też śpię przy półotwartej szafie :D

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :)
    Poklikałabyś ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/07/dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję, liczę na rewanż.
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny tag, a zdjęcia rewelacyjne :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  19. zaciekawił mnie tytuł tagu, przyznam, ze rzeczywiście jest nietuzinkowy :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe te pytania xD..
    No i super zdjęcia *.*.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe te pytania xD..
    No i super zdjęcia *.*.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)