Chocolate cokies

8/09/2015

Cześć!
Ostatnio pogoda nas rozpieszcza, prawda? Niesamowicie z tego powodu się cieszę, w końcu mamy lato, wakacje, powinno być gorąco, a pomarzniemy sobie za kilka miesięcy.

Przychodzę dziś do Was z przepisem na czekoladowe ciasteczka. Wyglądają uroczo i są przepyszne! W mig znikają z talerza, a do tego naprawdę łatwo się je robi. Już przestałam liczyć ile razy je piekłam, haha. Przepis znalazłam na tej stronie: klik.
Składniki:
*2 tabliczki (200g) gorzkiej czekolady (jedną dodamy do ciasta, a drugą potniemy na kawałki i wbijemy w ciastka. Ja używam czekolady z firmy terravita i prawie w ogóle nie topi się w piekarniku, a jak już, to twardnieje)
*80g cukru pudru
*230g mąki tortowej
*cukier wanilinowy
*170g masła
*pół łyżeczki proszku do pieczenia
*łyżka gorzkiego kakao

Sposób przygotowania:
100g czekolady rozpuszczam w kąpieli wodnej. Wszystkie pozostałe składniki mieszam w misce rękami (nie da się tego zrobić mikserem-próbowałam, haha). Dodaję rozpuszczoną czekoladę i dalej mieszam. Ciasto wstawiam do lodówki na 30 minut, lub do zamrażarki na 10 minut. W tym czasie kroję czekoladę na niewielkie kawałki. Z ciasta formuję niewielkie kulki, o średnicy ok. 3 cm, delikatnie spłaszczam i wbijam w każde ciastko czekoladę. Piekę je przez 9 minut w około 175 stopniach. Tuż po upieczeniu ciastka są miękkie, więc ściągam je z blaszki dopiero, gdy ostygną i stwardnieją.
Smacznego!
Jeśli upiekliście te ciastka dajcie znać, jestem ciekawa czy smakowały :)
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

28 komentarze

  1. aż zgłodniałam :)

    Dziękuje za komentarz, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ponownie. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia i całej reszty wakacji xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, przez Ciebie jestem głodna :* Fajne tło na blogu.
    nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepysznie te ciasteczka wyglądają :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasteczka wyglądają smakowicie, jednak nie jestem fanem gorzkiej czekolady i czegoś typowo czekoladowego. Ale czekoladę zawsze można zamienić na inną :)

    Pozdrawiam,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie wyglądają! Niestety nie spróbuję bo nie mogę jeść czekolady :(

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  6. My mouth is watering! thanks for sharing you have an amazing blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pysznie, pieguski to moje ulubione ciasteczka!
    Obserwuję, liczę, że zajrzysz do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pitrasić w kuchni i może skuszę się i na te ciastka. Przepis nie wygląda na skomplikowany.. :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi narobiłaś ochoty na takie ciasteczka! :>
    Świetny wpis :)
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukałam jakiegoś przepisu na blok czekoladowy, jednak nie miałam wszystkich składników, a jest dość późno i nie mogę iść do sklepu :/ (ok. 3 w nocy) ale ciastka! Jak najbardziej! Za chwilę biorę się do roboty i rano rodzice będą mieli miłą, pyszną niespodziankę.

    http://adviceva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis wydaję się prosty, więc chyba zrobię takie mojemu chłopakowi :3
    Pozdrawiam Julka ♥ Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Post jak zwykle świetny, a ja wpadłam na chwilę zaprosić Cię na KONKURS na moim blogu. :) Do wygrania świetna, bardzo kreatywna książka! Zerknij, może Ci się spodoba i weźmiesz udział? :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm... Pomimo, że nie jej słodyczy, aż zabrałam ochoty na te ciasteczka :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm... pycha! Z miłą chęcią bym je skosztowała. :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają przepysznie:-) muszę kiedyś wypróbować
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam! Kiedyś wypróbuję!

    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o mniaaam jak to apetycznie wygląda
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie wygląda!
    Chyba spróbuję :)
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w banner! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają rewelacyjnie :)
    Hmm przy najbliższej okazji upiekę :) niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O nie, te upały są okropne właśnie ;-; xd..
    Ciasteczka wyglądają super, heh :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. O nie, te upały są okropne właśnie ;-; xd..
    Ciasteczka wyglądają super, heh :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny przepis :)
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Smakowicie wyglądają ;D
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciasteczka wyglądają pysznie! Na pewno wypróbuję tego przepisy :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania, http://be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)