Moje zainteresowania, hobby, pasje

8/18/2015

Hejka!
Chyba wszyscy mamy jakieś pasje. Jedni bardziej je rozwijają, inni mniej, ale prawda jest taka ze sprawia nam to radość i tego się trzymajmy!
Moja największą pasją jest fotografia (cóż za niespodzianka, prawda?) Ale hola hola, zacznijmy od początku. Opowiem wam skąd wzięły się wszystkie moje zainteresowania  Zapraszam!

O tym, jak przebiegała moja przygoda  z fotografia mogłabym opowiadać długo, długo. Swój pierwszy aparat dostałam od taty w czerwcu 2013 roku. Na początku fotografowanie nie sprawiało mi aż takiej przyjemności. Przełom nastąpił po zrobieniu tego zdjęcia mojego kota.
Mimo ze było zrobione najzwyklejszą cyfrówką, dumnie pokazywałam je innym
Od tego momentu właściwie nie rozstaję się z aparatem. Robię zdjęcia starym Canonem 350d, ale nie zamieniłabym go za żaden inny!
Tańcem interesowałam się od zawsze. Już jak byłam mala mówiłam, ze zostanę kiedyś panią choreograf i będę wymyślać własne układy. Do tego przyczynił się mój idol z dzieciństwa, którego wielbiłam ponad życie. Ostatnio znalazłam go na instagramie. Cieszę sie że nadal jest tancerzem, i naprawde jestem wdzięczna za to, ze tak jakby 'zaraził' mnie ta pasją. Naprawde nie potrafię opisać jak sie czuje kiedy tańczę. Michael Jackson mówił "Kiedy tańczysz, jesteś częścią muzyki." Całkowicie się z tym zgadzam.
Występowanie na scenie sprawiało mi radość już od 2 klasy podstawówki. Nawet nie pamiętam jak znalazłam się wtedy w kółku teatralnym. Mieliśmy tam bardzo fajna nauczycielkę. Niewiele pamiętam z tamtego okresu, ale pod koniec roku szkolnego wystawiliśmy Scooby Doo w którym dzielnie zagrałam Velmę, haha.
Często tez jeżdżę do teatru. Panuje w nim taka niesamowita atmosfera, jakby magiczna.
<zdj>
Książki czytam od niepamiętnych czasów. Kiedy byłam mala, codziennie przed spaniem mama czytała mi bajkę. Pewnego dnia zapomniala i wtedy przeczytałam ja sobie sama, haha
Pieczeniem i gotowaniem interesuje sie najkrócej, ale mimo to sprawia mi to ogromna radość. Najlepsze jest uczucie kiedy bliskim smakuje to, co samemu się "upichciło". A kiedy proszą o przepis, niemal skacze z radości!
A wy? Jakie macie zainteresowania? Jakie są ich historie? Piszcie, chętnie poczytam :)
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Lubię tego typu posty, zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego o drugiej osobie i lepiej ją poznać. Swoją drogą, nie spodziewałam sie, że lubisz pichcić! Tak poza tym, to świetnie zobrazowałaś własne zainteresowania - pozazdrościć pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytanie książek jest chyba najlepszym zajęciem na świecie! Również interesuję się nieco fotografią od pewnego czasu i czasami zdarza się, że coś upiekę, sprawia mi to nawet przyjemność :) A poza tym, uwielbiam pisać.
    Świetne zdjęcia, ciekawy pomysł na przedstawienie pasji :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, bardzo podobają mi się zdjęcia :) Moją pasją jest pieczenie (gotowanie trochę mniej) i ostatnimi czasy bieganie :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli sprawia Ci to przyjemność to rób to!;) Nie ma nic wspanialszego na świecie od pasji :)

    u mnie ,,jak sprawić aby włosy były piękniejsze'' http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham modę, gotowanie i wizaż:) Mam prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:)+może obs za obs? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham robić zdjęcia i rysować. *-*
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaa kocham tańczyć :) ^^ ;D
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zawsze chciałam grać w teatrze, ale jakoś brakowało mi odwagi, żeby się zapisać. Może jeszcze kiedyś się zdecyduję.

    >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posty, wiele można się o Tobie dowiedzieć.
    Moją największą pasją jest muzyka - śpiewanie, gra na instrumentach.
    A zaraz za nią fotografia jak i fotomodeling ;)
    xoxo //mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kocham fotografię, ale gdyby nie blog, nie odkryłabym chyba tej pasji :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taniec to moja pasja :)

    Super notka!

    Zapraszam, obserwujemy? http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto nie lubi fotografować:) Pasja najlepsza na świecie♥ Obserwuje:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że masz hobby, pasje to bardzo ważne :) O moich pasjach możesz się dowiedzieć u mnie na blogu: Pozdrawiam i zapraszam ;*

    Artistically Immediately < KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię czytać tego typu posty!
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również kocham robić zdjęcia i ogólnie fotografia, lecz jednak moją największą pasją jest grafika komputerowa! Super zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Również uwielbiam czytać :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  17. To świetne, że masz tyle pasji :D Życzę Ci, żebyś je rozwijała!
    Ja też interesuję się fotografią oraz pieczeniem i gotowaniem :D
    Świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim głównym zainteresowaniem jest definitywnie rysowanie. ;)
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)