Sisters

9/25/2015

Siedzę na kanapie i czytam książkę. Przychodzi do mnie 9-letnia dziewczynka. Blondynka, niby do mnie podobna. Z radością w oczach pokazuje mi co właśnie narysowała przyjdzie się przytulić, zaśpiewać piosenkę. Pewnie domyśleliście się już, że opisuję zachowania mojej młodszej siostry.
Miałam 5 lat, kiedy Nadia się urodziła. Pamiętam, jak bardzo cieszyłam się z tego, że mam rodzeństwo. Chciałam ją tyle nauczyć (niestety, zabawy w szkole okazywały się nieskuteczne)
 Rodzeństwo zawsze będzie nieodłączną częścią naszego życia. Nigdy się od niego nie uwolnimy, nawet gdybyśmy chcieli, haha. Nasi bracia i siostry zawsze będą przy nas. Mimo, że często nas denerwują. Ja i Nadia obrażamy się na siebie miliardy razy dziennie, nie żartuję!

 Ale wiem, że cokolwiek by się nie stało, będę mogła na nią liczyć. I szczerze mówiąc jestem ciekawa, czy za 10 lat będziemy się śmiać z tego, że teraz kłócimy się i za 3 minuty znowu godzimy, haha
Więc jeśli jesteś teraz zła na swoje rodzeństwo, przymknij oko :) Oni i tak nas kochają. W końcu denerwowanie to oznaka miłości, bo kto się lubi ten się czubi, prawda?
Trzymajcie się, miłego weekendu!
Julss

You Might Also Like

7 komentarze

  1. tez mam 9-letnia siostre, tyle ze ja mialam 11 lat jak sie urodzila :) I bardzo ja kocham i kocham ja uczyc roznych rzeczy ♥
    jestescie sliczne :*
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam siostrę młodszą o 6 lat i też pamiętam jak się bardzo cieszyłam, że się urodzi :3

    >>> BEAUTY BEVST <<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie mam rodzeństwa, ale jakoś mi z tym dobrze. Chociaż wiem, że we 2 zawsze raźniej :D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam rodzeństwa. Od zawsze chciałam mieć starszego brata, ale tego już raczej nie zmienię :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna masz siostrę! Ja tez mam 9-letnia, tylko ze nasza roznica wieku jest doosyc duza :D/K

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam siostrę, no ale niestety różnica wieku to 8 lat :c
    Zapraszam do mnie http://hatiiblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)