"Trzeba mieć wytrwałość i wiarę w siebie. Trzeba wierzyć, że człowiek jest do czegoś zdolny i osiągnąć to za wszelką cenę."

9/12/2015

 Każdy z nas może dokonać wielkich rzeczy. Szczerze mówiąc nie ma chyba osoby, która nie posiada żadnego talentu, nie ma zdolności. Każdy z nas jest w czymś dobry i dzięki temu może zmienić świat, chociażby w małym stopniu.
Jednak często brakuje nam wiary w siebie i we własne możliwości. Też przyłapaliście się kiedyś na mówieniu "Nie dam rady, nie umiem, to niemożliwe"?
Prawda jest taka że nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko te łatwe i takie, nad którymi trzeba trochę popracować. Ale od Ciebie zależy, czy chcesz zrobić krok do przodu czy pozostawić swoje życie takim, jakie jest.
Niedawno zaczął się nowy rok szkolny. Jeszcze kilka dni temu bałam się. Myślałam, że sobie nie poradzę. Ale teraz jestem pozytywnie nastawiona. Bo tak naprawdę to często sami sobie wmawiamy, że nie damy rady. I wtedy rzeczywiście nic nie zrobimy, bo tracimy zapał i chęci do pracy. Myślimy "Po co się męczyć, i tak mi się nie uda." A właśnie, że się uda! Zmieńcie nastawienie, uśmiechnijcie się i myślcie pozytywnie! Zmieniajcie świat. Już od dziś.
 Autorką tych zdjęć jest moja kochana Koni z bloga http://koniandvivi.blogspot.com
 Dziękuję!  ♥
P.S Jeśli chcecie zobaczyć, jakie zdjęcia zrobiłam Koni, zajrzyjcie do tego posta: klik
Bardzo mi się podobają i muszę się pochwalić, hahaha
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Ładne zdjęcia! :)
    Ważne, aby myśleć pozytywnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia Ci zrobiła :)


    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, masz fajne włosy ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz i świetny kolor włosów :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia są świetne, a Ty masz prześliczne włosy :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyszły przepięknie :) i bardzo spodobały mi się twoje włosy *o*
    Dobrze, że zmieniłaś nastawienie na pozytywne ;)
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Głowa do góry, włosy poprawione, korona na łebku i dajemy czadu! Życie jest za krótkie na chowanie się w kącie :)

    Zapraszam do mnie na wypociny starej ciotki LadyinBlack :) #BackToSchool3: Bożeee, mój Bożeee, czemuś mnie opuścił?

    Pozdrawiam cieplutko
    Wieczny śpioch
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jakie ty masz cudne włosy <3 takie gęste i cudny kolorek.
    Zgadzam sie, nie ma rzeczy niemożliwych haha :D pozdrawiam Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :). Masz rację, drogą do sukcesu i szczęścia to wiara w siebie, w swoje siły i niepoddawanie się!
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, świetny kolor włosów :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami lepiej się nie poddawać,a osiągniemy wszystko ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ Mogę liczyć na waszą pomoc?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny cytat! Piękne zdjęcia <3
    Najgorsze jest brak wiary w siebie :( Tak jak napisałaś sami wmawiamy sobie to że nam się nie uda i często przerywamy to nad czym pracowaliśmy długi czas i tak na prawdę za chwilę mogliśmy osiągnąć szczyt :/
    Pięknie napisane :)
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w sumie już zmieniłam swoje nastawienie i już wierze w siebie i walczę do końca o wszystko :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety jesteśmy wychowywani w przekonaniu, że nic się nam się uda, że albo osiągniemy sukces albo porażkę. A tu taka niespodzianka, Droga do sukcesu jest cała w porażkach i sukces osiągnie ten kto się nie zniechęcici ♥

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nastawienie to podstawa,powodzenia w szkole bo sama wiem,że nie łatwo się zmotywować do działania czasami ;)
    Śliczne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam serdecznie + zapraszam do mnie w wolnej chwili,będzie mi bardzo miło jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)