Birds

10/31/2015

 
Hej ho!
Co tam, jak tam? Mam nadzieję, że wszystko dobrze i tak jak ja cieszycie się z weekendu! :)
Mimo, że minęły dopiero 2 miesiące szkoły, to mam już dość i chcę wakacje. No cóż, trochę sobie poczekam, a na razie muszę wytrzymać.
Tydzień temu wybrałam się z rodziną do Gdyni. Wzięłam ze sobą aparat i poniżej wstawiam kilka zdjęć, które wtedy zrobiłam. Jak widzicie najbardziej skupiłam się na ptakach, które wręcz pchały się do aparatu, haha
  



  

Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Mi też marzą się już wakacje, chociaż "dopiero" się skończyły :/
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, morze o tej porze roku ma swój klimat :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te zdjęcia, super, że miałaś okazję pojechać do Gdyni:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ale piękne! <3
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Gdynię, jestem tam codziennie :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam nad morzem o tej porze roku:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wakacji jeszcze dużo czasu haha, ale na szczęście niedługo Święta! :)
    Śliczne zdjęcia.

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia. ;*

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia <333 Ja też chciałabym już wakacje :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kadr w 3 zdjęciu <3 i reszta zdjęć też niczego sobie ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)