Kilka faktów o mnie+mix zdjęć

10/25/2015



Cześć wszystkim!
Czy tylko ja jesienią mam jakiś wielki kryzys wszystkiego? Brakuje mi motywacji, samozaparcia, ratunkuu!!
Na dziś przygotowałam luźny post, z którego możecie się co nieco o mnie dowiedzieć. Jest też mix zdjęć, ponieważ od ostatniego trochę się tych fotek uzbierało. Zapraszam do przeczytania kilku jakże interesujących faktów o mnie i oglądania jakże jeszcze bardziej interesujących zdjęć, haha

1. Jestem bardzo ambitna. I uparta. Jak już coś mam zrobić, to chcę, żeby wyszło mi to jak najlepiej.
2. Straszny ze mnie leń. Wiem, ze ten punkt właściwie sprzecza się z powyższym, ale w moich zachowaniach jest wiele sprzeczności, hahaha. Kocham leżeć i spać.
3. Uwielbiam zakupy. Gdybym zaoszczędziła pieniądze, które wydałam od poczłtku roku, to pewnie starczyłoby mi na nowy obiektyw!
4. Mam wiecznie rozładowany telefon i brak środków na koncie. Przecież zamiast kupować doładowanie, można wydać te pieniądze na nowa bluzkę, co nie? A ładowarka zawsze jest tak daleko....
5. Mam bardzo dziwne pomysły. Ostatnio z kuzynka wsadziłyśmy sobie wielkie krówki-mordoklejki do ust i sprawdzałyśmy, która pierwsza ja wypluje. Cud, ze nie wypadły mi plomby, haha
6. Jestem zafascynowana stylem grunge.
7. Gubię pełno rzeczy. Jestem bardzo roztrzepana. I to ciągłe obiecywanie sobie że się ogarnę, taak.
8. Mam wielką obsesję na punkcie Igora Herbuta i zespołu LemON. Kiedy coś o nich słyszę, od razu zaczynam piszczeć, haha
9. Uwielbiam ludzi kreatywnych, z pasją. Przyjemnie jest słuchać jak ktoś z uśmiechem opowiada o tym, co daje mu radość. Takie osoby bardzo inspirują
10. Nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem przedmiotów ścisłych. Jestem typową humanistką i lubię uczyć się języków. Właśnie z angielskim wiążę swoją przyszłość
Mam nadzieję że zarówno zdjęcia, jak i post Wam się spodobały!
Trzymajcie się
Julss

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Super zdjęcia, szczególnie jakość!Piękny wianek
    3 maj się <3
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem leniem, a szóstka idealnie do mnie pasuje, również kocham ten styl. :)
    I dobra ze mnie humanistka, po co komu fizyka czy chemia? Haha. :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tego typu posty, bo można się więcej o Tobie dowiedzieć. :) Ja też mam często dziwne pomysły ze znajomymi, haha! Przepiękne zdjęcia, w tym z wiankiem zakochałam się.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia! mają klimacik :)
    zapraszam do mnie: natalia-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ambitna jednocześnie będąc leniem:) Tego nie ogarniesz haha:)
    Maja z DarkRoseberry

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fakty, no i śliczne zdjęcia! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fakty! :)
    Śliczne zdjęcia.
    Ja też uwielbiam zespół LemON <33
    A Igor Herbut jest cudowny *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to możliwe, ze trafiłam na bliźniaczkę? Jeny, 99% tego co napisałaś opisuje mnie- kocham LEMON (ostatnio byłam na koncercie- pisałam o tym w notce), uwielbiam grunge, momentami okropny ze mnie len, przedmioty ścisłe to dla mnie czarna magia i rownież uwielbiam pozytywne i kreatywne osoby!

    Obserwuje obowiązkowo!

    Pozdrawiam:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak :)
      Byłam na wycieczce we Wrocławiu w maju, to piękne miasto ♡

      Usuń
  10. Cudowne zdjęcia, bardzo lubię takie mixy :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fakty, dużo się o Tobie dowiedziałam! :) Też uwielbiam zakupy!
    Piękne zdjęcia!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Obsesji na punkcie LemOn nie mam, ale podoba mi się ich muzyka. :) Z teleonem mam tak, że używam do wielu rzeczy - gry, media społecznościowe, muzyka, ale gdy ktoś dzwoni to nigdy nie odbieram. XD

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :3 Wydajesz się być super osobą!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaobserwowalam od razu po przeczytaniu, że jesteś optymistką! Uwielbiam takich ludzi :) dopadła Cię jesienna chandra? Na moim blogu znajdziesz notkę o tym, jak sobie z tym poradzić :)
    Mam tak samo z 1 i 2, ambitny leniuch haha
    Również gubię rzeczy, a pieniądze przepuszczam na spodnie, świeczki i różowe pierdoly :P
    Buziaki i zapraszam - smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam do Ciebie przez przypadek i bardzo trafnie, zostaję na dłużej :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post i śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do siebie (nowy blog): http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi własnie nie idzie za dobrze z języków. ;/
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha też jestem leniem, a piosenki Lemona, niektóre są na prawdę całkiem okej ^^
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również uwielbiam zespół LemON <3 Głos Igora plus muzyka jeej coś cudownego... *.* Świetne zdjęcia i kotek słodki ;p

    http://my-time-alessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne fakty i super dobrałaś zdjęcia do nich :D /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog :)
    mój blog - klikk zapraszam :) nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ! świetnie napisany blog, bardzo estetyczny do tego super zdjęcia ! oby tak dalej :)
    strasznie mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać częściej :)

    zapraszam do mnie :) mój blog-klik
    obserwujemy? pisz na blogu !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie to napisałaś, możemy się tyle o Tobie dowiedzieć! Ja również jestem za wydawaniem kasy na bluzkę niz na doładowanie :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy post, wiedzę ze lubimy to samo i ja rowniez jestem humanistka, matma i fizyka to dla mnie męczarnia.
    Musze przyznać ze bardzo ładnie zrobione zdjecia.
    Buziak

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwierz mi, nie tylko ty tak masz jesienią :')
    Ciekawe fakty :D Też gubię dużo rzeczy, hahah
    świetne zdjęcia :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia! *.* Podobnie jak Ty jestem ambitna, a jednocześnie trochę leniwa! :D
    Pozdrawiam ♥
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? :* Bardzo proszę, oczywiście się odwdzięczę! ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Również jestem ambitna, ale za to leniwa :D
    Świetne fakty! Można się dużo o Tobie dowiedzieć ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia :).
    Też jestem leniwa, ale jak coś chcę zrobić to uparcie do tego dążę xD..

    OdpowiedzUsuń
  29. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  30. też mi braknie czasem motywacji, ale daje radę! ;D
    i też podoba mi sie styl grunge ^^
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)