Ktoś nowy

11/10/2015

Hej hej!
Ale się ta pogoda ostatnio popsuła.. Patrzę na zdjęcia z dzisiejszego posta  i chcę się cofnąć w czasie, haha
Dziś widzicie kogo innego, bo nie mnie, tylko moją kuzynkę-Natalię. Wybrałyśmy się na sesję na początku września (takie mam zaległości w dodawaniu postów-w folderach leżą i pachną jeszcze fotki z wakacji!). Nie mogę jakoś się zebrać, przysiąść i skleić kilka sensownych zdań. Nie ma to jak dostać lenia.


 






Koniecznie dajcie znać, czy zdjęcia Wam się podobają!
Trzymajcie się
Julss


You Might Also Like

39 komentarze

  1. Pogoda w ostatnich dniach jest okropna. Nie lubię takiej odsłony jesieni, bo kompletnie nic się człowiekowi nie chce. A obowiązki czekają... Zdjęcia super, bardzo mi się podobają! Od razu zrobiło się cieplej :)

    Buziaki!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie jest prześliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły te zdjęcia! ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, świecisz urodą ! ♥

    loanliz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna zieleń na zdjęciach :)
    Może tak przy okazji zapraszam do mnie, prowadzę bloga na którego dodaje swoje ujęcia, znajdziesz chwilkę aby ocenić i dać kilka rad?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Ja też mam jeszcze kilka zaległych sesji :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardzo profesjonalne,może uda mi się w przyszłości z Tb spotkać i zr takie boskie zdjęcia!
    zapraszam do Mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;)
    Jeśli Ci się u mnie spodoba to zostań na dłużej ;)
    Pozdrawiam cieplutko,powodzenia w blogowaniu i dużo uśmiechu! Stella ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia. Jesteś bardzo podobna do jednej z moich koleżanek. xd Mogłaś zrobić więcej zdjęć w tym krajobrazie nr 6, bo naprawde pięknie słońce schowało się za drzewami.

    ~ Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana sesja. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na zdjęcia z łapaczem snów, bardzo mi się podobają!
    Zgadzasz się na to abym podkradła pomysł i wykonała podobną sesję? :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale wspomnij coś o mnie, haha

      Usuń
  11. piąte zdjecie (te po prawej) jest sliczne :) pozdrawiam ciepło w tą chłodną noc haha
    easymerry (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia ze słońcem mnie oczarowały <3
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też potrafię trzymać zdjęcia przez pół roku i dopiero potem je wstawiać ach te lenie :P
    Piękne zdjęcia :))

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, pomysł z łapaczem snów świetny! :))
    Chyba zacznę tu wpadać, bo trafiłam przypadkiem
    Zapraszsm też do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, pomysł z łapaczem snów świetny! :))
    Chyba zacznę tu wpadać, bo trafiłam przypadkiem
    Zapraszsm też do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia bajeczne! podoba mi się
    wspolna obserwacja? :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są bardzo ładne i profesjonalne.Tworzą świetny klimat,na prawdę ! :)
    colorss-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i bardzo klimatyczne zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne foty a łapacz snów to świetny pomysł na ciekawy motyw na zdjęciu :)
    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się zdjęcia :) Życzę pozbycia się lenia :D

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja kuzynka ma super łapacz snów i naszyjnik, zalatują mocno indiańskimi klimatami :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne zdjęcia, szczególnie te z łapaczem snów ^^
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Łapacz snów *.* kocham , sama mam 4 w pokoju i piękne naszyjniki :)

    tuniemanieba.blogspot.com zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :) Wszyscy chyba tęsknią za dobrą i ciepłą pogodą :)
    Zapraszam również do mnie na bloga :) Jeśli zaobserwujesz go odwdzięczę się tym samym :)
    Pozdrawiam :)
    want-to-come-back.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, tęsknie za taka piękna pogoda jaka była w lato, nie lubie zimna :/

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia, ja tęsknie za latem, bo nie ma śniegu :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietne zdjecia :* Zycze wesolych i spokojnych swiat :* zapraszam do Nas :* macreateart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)