Wschód słońca

11/24/2015

Czeeść!
Czy u was też wczoraj spadł śnieg? U mnie padało prawie przez cały dzień! Czułam się jakby już był grudzień i święta, haha
Świąteczną atmosferę czuć już na prawie każdym kroku. Może to dobrze, może i źle, ale ja uwielbiam święta i już nie mogę się ich doczekać
Co u mnie? Ostatnio znowu wciągnęłam się w szydełkowanie. Wieczorami zamiast się uczyć siedzę na kanapie i dziergam jak babcia!
Dziś wklejam kilka zdjęć jeszcze z wakacji. Na początku lipca widziałam piękny wschód słońca. Dziś żeby taki zobaczyć wystarczy po prostu... Wstać do szkoły, haha. W wakacje nastawiłam budzik na 4 (uwierzcie mi, jakie to było trudne-jestem strasznym śpiochem!) i z aparatem spacerowałam po polach żeby zrobić ładne ujęcia. Jak mi wyszło? Zobaczcie

I jeszcze jedno zdjęcie wrześniowego zaćmienia księżyca:


 
Trzymajcie się ciepło!
Julss

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Zdjęcia wspaniałe! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie, naprawde!
    ja ciesze sie ze swiatecznej aury, nie moge doczekac sie swiat i ciesze sie ze chociaz je czuc/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie umiem szydełkować :D Ja też jestem śpiochem choć od pon. do pt. wstaję o 5 więc juz sie przyzwyczaiłam wcześnie wstawać ;)
    Zapraszam na nowego bloga miło będzie jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie świetne! jejku, w wakacje o tej porze to bym chyba musiała się czołgać, żeby wyjść z łóżka!
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post i wygląd bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow :o Księżyc nocą jest cudowny ♥
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia *0*
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Mega zdjęcia! Powalają, najlepsze z chmurami i księżycem.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia super, aż nie mogę się doczekać jakie będą w przyszłości gdy będziesz ciągle ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć. :)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy trochę handmade
    Zorza poranna trochę słów

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem zdjęcia cudne!
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże *_*
    Cudowne zdjęcia <3
    Niestety u mnie śnieg nie padał, a bym bardzo chciała.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześwietne! Księżyc mnie uwiódł
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też już nie mogę się doczekać Świąt ♥
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)