Mały świąteczno-zimowy mix zdjęć

12/16/2015

Cześć Kochani!
Też Wam się wydaje, ze czas tak jakby przecieka Wam przez palce? Ja od dłuższego czasu mam tak ciągle!
To straszne że pamiętam jeszcze zeszłoroczny Sylwester, a tu wielkimi krokami zbliża się kolejny.. Proszę, powiedzcie ze macie podobnie, bo wydaje mi się ze zwariowałam.
Dziś mam dla Was mały, taki zimowo-świąteczny mix zdjęć, a pod koniec posta odpowiem na kilka pytań. Oglądajcie :)






Zaczęłam czytać Harry'ego Pottera. To świetna seria! W tydzień przeczytałam dwie części, teraz kończę trzecią. Piję też herbaty z pokrzywy i skrzypu litrami, bo pomagają mi na włosy, a te zimą są okropne.



  






Święta bez pierniczków to nie święta!



Mam już swoją "Etiudę Zimową". Wprowadza w świąteczny nastrój i nie ma dnia, kiedy bym jej nie słuchała...









 
 
 
A mój hit świąteczny to zdecydowanie "Grudniowy"!





 Tydzień temu oglądałam piękny zachód słońca. Coś niesamowitego!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Sklepowe półki żwawo oznajmiają że niedługo święta 
    






 
 
 
 
 
  A na rynku pojawiły się dekoracje. Te śnieżynki podbiły moje serce!
 
Teraz pytania, które dostałam ostatnio od http://my-stf.blogspot.com/. Dziękuję! ♡
1. Bez czego nie mogłabyś funkcjonować na co dzień?
Hmmm.. Bez telefonu! Zabieram go niemalże wszędzie, ciągle sprawdzam instagrama, tumblra albo z kimś piszę. Nie wyobrażam sobie dnia bez tego (to trochę straszne, haha)
2. Dlaczego założyłaś bloga?
Głównie dzięki mojej pasji, czyli fotografii. Chciałam mieć taki swój kącik gdzie pokazywałabym komuś swoje zdjęcia. To strasznie mile, kiedy piszecie że Wam się podobają. Takie słowa bardzo motywują! ♡
Poza tym, uwielbiam pisać, wyrażać swoje zdanie, przelewać gdzieś myśli, a blog jest chyba najlepszym do tego miejscem.
3. Jak go sobie wyobrażasz za kilka lat?
Będzie bardzo dużo zdjęć! Chcę się rozwijać w tym kierunku, robić coraz lepsze zdjęcia, i je tutaj publikować. Fajnie będzie za kilka lat spojrzeć wstecz i przypomnieć, jakie były początki.
4. Kim chciałabyś być w przyszłości?
Uwielbiam język angielski i chcę z nim pracować. Dążę do tego żeby zostać tłumaczem :).
5. Czego nienawidzisz w otaczającej cię społeczności?
Nie lubię ludzi fałszywych i takich, którzy ciągle na coś narzekają
6. Co sądzisz o blogach innych osób?
Myślę że w blogosferze jest mnóstwo pozytywnych i miłych osób! Uwielbiam czytać posty innych, bardzo inspirują i motywują. Niektóre dziewczyny wręcz myślą tak samo jak ja, haha.
7. Twój ulubiony blog?
Hmmm... Czytam tak wiele blogów że chyba nie mam ulubionego! Każdy jest inny i wyjątkowy i po prostu nie potrafię kogoś wyróżnić
8. Kto jest twoim idolem?
Nie będzie to zaskoczenie, jeśli napiszę że zespół LemON, haha. Tworzą piękną muzykę!
9. Masz jakieś rodzeństwo? Jeśli nie, to czy chciałabyś?
Mam młodszą, 9-letnią siostrę Nadię. Często mnie denerwuje, ale bardzo ją kocham i nie oddam nikomu ♡
10. Jedna z najlepszych chwil w twoim życiu to?
Mogłabym tu pisać i pisać w nieskończoność, ale chyba wybiorę tylko jedną chwilę- Pierwsze spotkanie z moją internetową przyjaciółką. To było wspaniałe.
11. Kogo nominujesz?
Każdego, kto chce odpowiedzieć na te pytania, zapraszam do zabawy :)
Trzymajcie się!
Julss
P.S Moja przyjaciółka założyła niedawno bloga- klik! Według mnie jest świetny, miło jej będzie jak wejdziecie :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Harry Potter to jedna z lepszych serii książkowych, cudowna!

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachód słońca zniewalający. Jedno z najpiękniejszych zjawisk, jakie możemy codziennie oglądać! Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabrałam się kiedyś za czytanie Harry'ego Pottera, ale leżał w mojej szafce, aż nie dostałam upomnienia z biblioteki... hahahaha. Uwielbiam tę świąteczną atmosferę ♥
    Ania Podlecka - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie zachodu słońca zdecydowanie podbiło moje serce i staje się moim ulubionym! Super, że uchwyciłaś taki moment :) Pozostałe zdjęcia też są świetne, lubię je oglądać. Ten rok minął bardzo szybko i też miałam wrażenie, jakby czas dosłownie przelatywał mi przez palce. Ale cóż, nowy rok i zapewne jakieś nowe rzeczy :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku *.* Zazdroszczę tego zachodu *.*

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia :) ja też nie dałabym rady wytrzymać bez telefonu.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry Potter to zdecydowanie dobry wybór <3 Swego czasu czytałam rok w rok w wakacje. Teraz nie miałam czasu i nadal dziwnie się jakoś czuję, ale mam nadzieję, że nadrobie to w przyszłym roku. Może będzie więcej czasu i chęci?
    Sklepowe półki to teraz tylko i wyłącznie święta.
    Lemon <3 Uwielbiam. Jeszcze płyty nie mam, nie słuchałam też piosenek, ale przecież to Lemon... Musi być dobrze. Mam nadzieję, że wkrótce się przekonam.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tak mam. Wydaję mi się, że przed chwilą rok się zaczynał, a już niedługo Sylwester :)
    Bardzo ciekawy post, podoba mi się tu, obserwuję!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierniczki, muzyka świąteczna najważniejsza ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba muszę się po maturach jeszcze raz zabrac za Harrego, sporo rzeczy juz zapomniałam niestety.
    Piękny zachód słońca <3/KArolina

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)