"Staraj się dojrzeć promyk słońca tam, gdzie inni widzą tylko ciemności"

12/06/2015

Tytuł posta tak naprawdę może odnosić się do sytuacji, jaką mamy na dworze, haha. Wiecie o czym mówię-jedyne godziny w których jest jasno to te, kiedy jesteśmy w szkole.
Ale chciałabym napisać o czymś innym, niż o pogodzie, bo każdy z Was ma okno i widzi, co się za nim dzieje.
Polacy są uważani za ludzi, którzy wiecznie narzekają. Większość z nas pewnie pomyśli "Ja nie!" ale prawda jest taka, że lubimy sobie trochę pomarudzić, co nie?
Czy życie nie byłoby prostsze, gdybyśmy zaczęli bardziej akceptować rzeczy i zdarzenia wokół nas i dostrzegać pozytywy w pozornie złej sytuacji? (nie mówię tu oczywiście o otrzymanej jedynce z fizyki dzień przed wywiadówką-z tego nie da się cieszyć)

Jak może wiecie z natury jestem optymistką i zawsze staram się znaleźć jakieś pozytywy (oczywiście, nie zawsze są, haha). To prawda. Jest zimno, ciemno i ohydnie, ale niedługo święta! Musimy chodzić do szkoły, ale gdyby nie szkoła, to nie byłoby wakacji. To bardzo proste, prawda? Takie małe rzeczy mogą choć na chwilę wywołać uśmiech na naszej twarzy, a co za tym idzie-również na twarzach innych. Nie utrudniajmy sobie życia. Starajmy się dojrzeć promień słońca tam, gdzie inni widzą tylko ciemności.
Stay positive!
Julss

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia! Naprawdę masz talent :)
    Z tej okazji nominowałam cię do LBA, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam do mnie ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia... takie jesienne !

    Zapraszam na nowy post:

    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/2015/12/15-days-to-christmas.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza fotografia totalnie zachwyca!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w mieście pogoda dzisiaj była piękna i śłońce świeciło, bardzo fajna sceneria na zdjęcia, ja jestem optymistą dlatego zawsze w czymś 'szarym'staram się znaleźć jakiś kolor :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podobaja twoje zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sesja!Bardzo ładnie wyszłaś.Piękne zdjecia robisz widać to w każdym twoim poście.Zazdroszczę talentu do fotografi ;-)

    MÓJ BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciłam się tymi zdjęciami, cudowne! Aż przykro, że na drzewa już są kompletnie bez liści i robi się coraz zimniej i coraz gorzej. Ale... małymi kroczkami idzie wiosna :D
    Oj, ja lubię sobie czasem pomarudzić, ale masz rację - o wiele lepiej żyje się, jeśli spojrzymy na coś z tej pozytywnej perspektywy :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne zdjęcia , mogę oderwać wzroku :) Świetne kolory , nastrój i wsyzstko czekam na posta z zimowym tłem

    Obsewujemy ?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia są genialne <3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sesja, masz piękne włosy *--*

    Obserwujemy?
    Odpowiedz u mnie ;*
    [KLIKNIJ-mój blog]

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)