Akcja! Przeczytaj 20 książek w 2016 roku!

1/16/2016

Hejka!
Czy są tu jakieś mole książkowe?
Czy Twoim postanowieniem jest przeczytanie wielu książek w 2016 roku, ale brak Ci motywacji?
Jeśli tak, to ten post jest dla Ciebie! Razem z Koni z bloga by-koni.blogspot.com organizujemy wyzwanie: Przeczytaj 20 książek w 2016 roku
Może w nim brać udział każdy. Nieważne, czy czytasz kryminały, biografie, romanse czy coś jeszcze innego.
No dobra dobra, ale co ja mam zrobić?
Jeśli chcesz wziąć udział w akcji, po prostu napisz o tym w komentarzu. Koniecznie podaj swój e-mail, żebyśmy mogły informować Cię na bieżąco.
Następnie wstaw podlinkowany baner na swojego bloga:

Przeczytaj 20 (lub więcej) książek.
Jeśli masz instagrama, możesz oznaczać zdjęcia hasztagiem #20ksiazekw2016
Akcja trwa od 16.01.2016r. do 31.12.2016r.
Niech to będzie rok dla czytelników!
Jeśli masz pytania, pisz:
E-mail Julii- jullss.julia@gmail.com
E-mail Koni- grandekoni@gmail.com
Powodzenia!

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Mól książkowy się zgłasza!
    Super akcja, motywująca do czytania.
    Pozdrawiam! :)
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna akcja ;)
    zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa akcja :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam podobne postanowienie, trzeba zacząć je realizować! :D

    http://pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać książki, ale właśnie jak napisałaś zazwyczaj brak mi motywacji by po nią sięgnąć. Na szczęście gdy już to się stanie wciągam się tak, że muszę przeczytać ją do końca :) Świetny pomysł z tą akcją! Oczywiście wezmę w niej udział :3 To mój adres e-mail: aleksandra.98@o2.pl Obserwuję i zapraszam:)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam książki ! ;)
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział ;) bylived@wp.pl mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki żeby ci się udało!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tą akcją-uwielbiam książki!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. 20 książek w rok to mało ambitny plan! :D
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. może wezmę udział, bo postanowiłam sobie, że będę czytać więcej książek w tym roku :)
    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. 20 to nie aż tak dużo :) 3 już za mną :) rozumiem, że e-booki też sie zaliczają :)
    pozdrawiam,

    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK |

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy uda mi się tyle przeczytać, mam dużo nauki w szkole
    mój blog zapraszam do komentowania i obserowowania

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)