Mój blog ma już roczek

1/01/2016

Ahoj!
Witam Was w nowym roku! Mam nadzieję, że wczoraj nie zabalowaliście za bardzo i jesteście w stanie przeczytać ten post, haha.
Jak spędziliście Sylwestra? Ja całkiem fajnie, ale nie mogę uwierzyć w to, że już mamy nowy rok. Niech ktoś mnie uszczypnie!



















Dziś mój blog obchodzi małe święto. Dokładnie rok temu, 1 stycznia pojawił się tu pierwszy wpis. To niesamowite, że tyle czasu już minęło.
Przez ten rok na pewno wiele się zmieniło w moich zdjęciach i sposobie pisania. Udoskonaliłam swoją fotografię, z czego bardzo się cieszę, bo taki był mój cel. Ale czy ja sama się zmieniłam? Hmmm... Nie sądzę. Wydaje mi się, że jestem wciąż tą samą dziewczyną. To w sumie śmieszne, bo człowiek ciągle się zmienia. Ale ja mam takie same cele i marzenia i oprócz wyglądu od zeszłego roku nic się nie zmieniło. Zabawne, prawda?
Tym postem chciałabym podziękować za każdy, choć najmniejszy komentarz i każde wejście. Nawet sobie nie wyobrażacie jak się cieszę z każdego pozostawionego przez Was śladu!
Dziękuję też za moich wspaniałych obserwatorów. Kurczę, to fajne, że jesteście i wspieracie mnie w tym, co robię.
Oczywiście nie zamierzam znikać! Wręcz przeciwnie, będzie więcej postów, zdjęć, wszystkiego! Mam tyle pomysłów i już się nie mogę doczekać, żeby się nimi z Wami podzielić. Trzymajcie kciuki żeby to nie był słomiany zapał, haha






















Trzymajcie się i nie puszczajcie!
Julss
P.S. Potrzebuję Waszej pomocy! Robię listę książek do przeczytania w 2016 roku. Podajcie jakieś fajne tytuły, będę wdzięczna.









You Might Also Like

35 komentarze

  1. Powodzenia w dalszym blogowaniu! ♥ Ładnie wyglądasz!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w kolejnym roku blogowania.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze! :) Ja też nie mogę uwierzyć, że już 2016! Niesamowite :)
    Co do rocznicy, to gratuluję Ci, że udało Ci się tyle pisać. Mój blog także obchodził rocznicę, lecz w październiku, haha :)
    Jesli chodzi o fajne książki, to hmm.. poleciłabym "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" - na jej podstawie powstał film 'Dziewczyna z tatuażem". Kto, co lubi.:)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszej weny w tym nowym roku.
    Co do książek polecałbym 'Atlantyda, dziecko gwiazd ' oraz Mgły Avalonu'
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow! gratulacje i sto lat dla bloga! :) trzymam kciuki za dalsze sukcesy!<3

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do książek, polecam ,,Podzieleni'' Neal Shusterman :)

      Usuń
  6. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! ♥

    ---->SYDNEYSLEEK.BLOGSPOT.COM<----

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje misia i powodzenia dalej! <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś śliczna :')
    Szczęśliwego nowego roku! ♥ obserwuję
    pozdrawiam ♥
    MÓJ BLOG-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję roku na blogu! :) mój rok dopiero za jakiś czas
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! :) Ja założyłam bloga 14 grudnia, ale oficjlanie będę obchodziła roczek 1 lutego. :)

    Życzę ci, aby ten nowy rok był ciekawszy niż poprzedni. Abyś spełniała marzenia, doskonaliła swoją pasję i sprawiła, że będzie to rok najlepszy z najlepszych! :)

    Książki:
    "Ja, diablica"
    "Aż po horyzont"
    "Anna i pocałunek w Paryżu". :)

    http://my-adventures-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje roku i mam nadzieję, że w przyszłym roku będą jeszcze lepsze wyniki w blogowaniu ♥ Powodzenia!

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! ♥ Mam nadzieję, że doczekamy się kolejnego roku, a 2016 będzie dla Ciebie owocny i pod względem blogowania, ale także gdzieś prywatnie :)
    Co do książek, mogę polecić "Pora na życie", "Zaproszenie na morderstwo", "Siedem lat później", "Gdzie Indziej" :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytrwałości na dalsze lata prowadzenia bloga! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś tak mega podobna do mnie :) Też mam "w miarę" długie brązowe włosy i oczy i piękną opaleniznę :) Gratuluję roku na bloggerze! Pierwsze urodziny mojego blogaska dopiero 29 marca, w moje 15 urodziny :)
    3maj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych roczków na blogu :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. wow gratuluję aż roku prowadzenia blogu, w brew pozorom jest to bardzo dużo czasu i włożonego wysiłku w dopracowanie każdego postu! Ja w przeciwieństwie do Ciebie czuję ogromną zmianę w sobie, ale chyba na szczęście na lepsze :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę aby blog był jak najdłużej, sto lat dla bloga ! :) SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)!
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No to wszystkiego najlepszego! Urodziny ważna sprawa ;) Początki są najgorsze, a po roku jakoś tak ze wszystkim łatwiej :)
    Co do książki... polecam ci Jo Nesbo. Taki pisarz z Norwegii, czytałam jego książkę "Syn", a w domu mam jeszcze "Człowiek nietoperz" (którą zaczęłam i jestem mniej więcej w 1/3) i "Czerwone gardło", ale tego jeszcze nie zaczęłam... w każdy razie ja jestem zafascynowana. Są to kryminały, więc pewnie nie każdemu się spodobają, ale jak dla mnie spoko :) Uwielbiam jeszcze Agatę Christie, ale to już klasyka :) Więc jeśli lubisz czytać książki, to na 100% już coś od niej kiedyś czytałaś. Ja polecam "I nie było już nikogo" - najlepsze ♥ i to nie tylko według mnie. Ogłoszone jako najlepsza książka od tej autorki. Ja teoretycznie się z tym zgadzam... chociaż nie przeczytałam wszystkich jej książek :P Lubię jeszcze "Rosemary znaczy pamięć"... ma coś w sobie, takiego romantyzmu... trudno to określić, i całkiem różni się od "I nie było już nikogo", mimo tego że oba to kryminały. A z fantastyki polecam "Eragona". Co tu dużo mówić? Boskie. Każda część po kolei... zakochałam się w tym. Cudowna historia, cudowni bohaterzy, cudowny sposób pisania... kocham <3 chociaż jeśli nie spotkałaś się z tym wcześniej, lub co gorsza! Oglądałaś film! :o który jest tak beznadziejny, że z książką łączą go chyba tylko imiona bohaterów... zgroza. Reżyser pewnie nawet książki nie przeczytał... ale nie o tym. Nie zrażaj się do początku, bo jest troszeczkę... beznadziejny :P Ogólnie czytasz i robisz "wtf" i nie ogarniasz. Dopiero jakoś po wstępie zaczynasz ogarniać. Ale nie możesz tego pominąć, bo jest to w sumie... no kurde ważne :P taka podstawa do całej historii. Która na początku wydaje się mega nieogarnięta i zraża. U mnie Eragon stał na półce chyba 3 miesiące, aż dałam mu kolejną szansę... stwierdziłam że to dno i odłożyłam (jak ja mogłam). Mogłabym ci polecić więcej, ale z mojego komentarza zaczyna się robić post "Książki, które koniecznie musicie przeczytać", co w sumie nie jest dobre :P W każdym razie... to polecam i mam nadzieję, że dałaś radę to wszystko przeczytać. Dziękuję za uwagę :D
    PS. śliczny kolor włosów :3
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczaki, tym komentarzem pobiłaś chyba rekord, haha! Nie mniej dziękuję, uwielbiam czytać takie "tasiemcowe" komentarze. Nigdy jeszcze nie czytałam kryminałów, mój tata jest wielkim fanem (naprawdę, mój dom to świątynia kryminałów), ale ja jeszcze żadnego nie przeczytałam, chyba czas to zmienić! Co do Agaty Christie, ograniczyłam sie tylko do przeczytania "Klątwy Starej stróżki" bo była to moja lektura... Kurczę, ale mi teraz wstyd.
    Jak poleciłaś mi "Eragona" to się zdziwiłam: Dostałam w zeszłym roku pierwszą część od kolegi, ale po pierwszych stronach stwierdziłam że to nie dla mnie i tak sobie leży na półce. Jak skończę Harrego Pottera to pewnie jeszcze raz się za niego wezmę, skoro mówisz, że taki fajny, haha
    A i dziękuję za komplement, bardzo lubię mój kolor włosów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D widzę że odkładanie Eragona na półkę po przeczytaniu pierwszych stron to chyba standard.
      Niestety Harrego przeczytałam tylko pierwszą część i to jakoś 6 lat temu... a jestem ogromną fanką filmów i ogromnie ubolewam nad tym, że Harrego nie ma w księgarniach... Jasne, mogę zamówić przez internet ale jakoś nie jestem do tego przekonana no i nie umiem się zebrać. Najlepsze książkowe zakupy robi się przecież w księgarniach... wchodzisz, robisz "ach" i przeglądasz co tam ciekawego ;) Jakoś miesiąc temu widziałam na półce Księcia Półkrwi... ale co mi po nim, skoro nie mam wcześniejszych części? Takie bestsellery powinni sprowadzać cały czas, bo wydaje mi się że jest więcej osób, które chciałyby mieć takie klasyki u siebie w domu.
      No i zazdroszczę, że miałaś takie lektury... ja straciłam wiarę w szkolnictwo po tym, jak kazali nam czytać "Starego człowieka i może"... To nie tak, że go nie doceniam. Bo to ucząca i psychologiczna książka... ale najzwyczajniej w świecie nudna! Gdyby się chciało, to można znaleźć dziesiątki książek przekazujących podobne treści i morały w o wiele ciekawszy sposób. No bo co jest ciekawego w łowieniu ryby przez 3 dni?
      W ogóle... zainteresowałaś mnie tym wszystkim :) Obserwuję ♥
      I również pozdrawiam :D

      Usuń
  20. Udanego Nowego Roku :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To w takim razie wszystkiego najlepszego z okazji roczku bloga jak i nowego roku :) Co do książek z całego serca polecam Hopeless Coolen Hoover, romans z domieszką dramatu.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę wielu lat pomyślności, powodzenia i rozwoju bloga. I niech rok 2016 będzie spełnieniem marzeń i rozwojem pasji :)
    Zapraszam do siebie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rok to mnóstwo czasu, gratulacje! Wspaniale, że wszystko zmieniło się na lepsze. Nie czytam wielu książek, ale mogę polecić "10 płytkich oddechów" ma bardzo zaskakujące zakończenie.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam: 19 razy Katherine, W śnieżną noc, Szukając Alsaki, Will Grayson.
    Uwielbiam Johna Greena i jego książki :P

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem kiepska w polecaniu ksiazek wiec nie polecam nic! xD
    Ja sie nigdy nie puszczam grzeczna dziewczynka jestem wrecz podrecznikowa! :* Sto lat sto lat! Wszystkiego najlepszego dla bloga, pomyslow, obserwatorow, komentujacych etc, etc, etc! Szczesliwego Nowego Roku!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  26. super blog <3
    zapraszam również do siebie zmiloscidozdjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To teraz czekamy, aż minie kolejny rok twojego bloga.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cała seria Wybrani i książka Hopeless:) Polecam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. W takim razie samych sukcesow w dalszej pracy!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  30. super post!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję :).
    Nie czytam książek, więc niestety nic polecić nie mogę xD.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)