Spadł śnieg!

1/30/2016

Cześć!
Łał, patrzę na zdjęcia z dzisiejszego posta i nie mogę uwierzyć, że taka pogoda była u mnie tydzień temu! Zaraz po śniadaniu wybrałam się na spacer, żeby trochę pocykać. I to był ostatni dzwonek, bo następnego dnia cały śnieg stopniał. No mówi się trudno, haha. Przynajmniej mogę popatrzeć na te zdjęcia i liczyć na to,że moje ferie będą białe i jeszcze zobaczę takie krajobrazy.

 Co jeszcze u mnie? W tym roku należę do tej grupy biedaków, która rozpoczyna ferie od 15 lutego. Ale halo! W przyszłym roku będziemy pierwsi! Szczerze mówiąc, mam tyle planów że boję się, że nie starczy mi dni. Jeśli wszystko wypali, to te ferie będą świetne.

Zmienili mi też plan lekcji. Zapowiadałby się dobrze, gdyby nie środa. Jak można wcisnąć w jeden dzień dwie godziny fizyki i geografię? Jeśli usłyszycie cichy płacz w oddali to nie martwcie się, to tylko ja. Tak bardzo nie lubię tych dwóch przedmiotów!

A poza tym byłam dziś na zakupach, czyli Julia w swoim żywiole. Czy można lepiej rozpocząć weekend? Oczywiście że nie! Tyle się nachodziłam, że chyba będę mieć dość zakupów przez kilka miesięcy.
Zresztą, co ja mówię... I tak pewnie niedługo znowu zawitam w centrum handlowym. To w końcu mój drugi dom, haha.
Trzymajcie się i nie puszczajcie!
Julss

P.S. Pamiętajcie o akcji "20 książek w 2016 roku"! Możecie zapisać się tutaj: klik

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Jakie piekne zdjęcia!
    U mnie sniegu juz mnie od paru dni, ale przez większość stycznia miałam go aż zanadto :D
    Co do przedmiotów: geografia jest bardzo fajna weedług mnie, natomiast fizyka to czarna magia, nic nie umiem, nic nie pamiętam, akysz fizyko!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie wolałabym zacząć ferie później. Swoje wolne już kończę a nastepne czeka nas dopiero w marcu :c
    U mnie śnieg również nie trzymał się długo, śliczne zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śniegu już kilka dni nie ma. Ale to dobrze, czekam aż będzie cieplutko.

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach piękne zdjęcia. Za oknem nie ma ani trochę śniegu ale mam nadzieję, że na ferie spadnie chociaż trochę. Też zaczynam 15 lutego :) Ładny blog !
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie taka pogoda też była tydzien temu bo teraz to wiosna. malownicze zdjęcia

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem o co chodzi :D krem jest o wiele lepszy od ''wodzionki'' :D
    piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też już stopniał śnieg. Jakie świetne zdjęcia.
    Też nie lubię fizyki :D

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia. :) Zaczynam tęsknić za śniegiem..

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia <3 Ja też ferie zaczynam 15 lutego :3 Mogłabys mi pomoc ? wystarczy kliknąć w 3 linki nad zdjęciami :) http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczne zdjęcia! Aż trudno uwierzyć przy tych aktualnych temperaturach, że rzeczywiście spadło tyle śniegu :D Wytrwałości w oczekiwaniu na ferie, jeszcze tylko 13 dni :>

    Pozdrawiam! :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam zimę <3
    Obserwuje i zapraszam http://krotko-i-na-temat.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super ,że masz śnieg! U mnie szaro i ponuro :(
    Mój blog♥
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    Mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba również mnie zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ tam u Ciebie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia, ponieważ są przepiękne! Niestety u mnie śnieg był krótki i stopniał..mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja żeby zrobić takie zdjęcia jak Twoje! :)

    Świetny blog, obserwuję i pozdrawiam :D

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajku, ale ci zazdroszczę śniegu, u mnie właśnie stopniał :/ Świetne zdjęcia, masz ogromny talent do fotografowania ^^
    Może obs za obs?

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudowne zdjęcia, świetnie ujęłaś ostanie chwile śniegu ;) u mnie tez już stopniał.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjecia, aż chciało by się przywitać zimę
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia!

    http://ksiazkaikot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezu, magia zimy. We Wrocławiu takiej nigdy nie ma :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)