Gdynia Orłowo-sesja Natalii

2/20/2016

Hej hej!
Co tam? Cieszycie się z weekendu?
Mi właśnie kończy się pierwszy tydzień ferii, ale nie płaczę z tego powodu, bo spędziłam go świetnie (zrobiłam 3 sesje zdjęciowe-brawo ja, haha)
Wczoraj wybrałam się z moją kuzynką do Gdyni. Zrobiłyśmy kilka fotek, z których pierwszą część-zdjęcia, które zrobiłam Natalii widzicie w dzisiejszym poście. Nie jest ich dużo (było strasznie zimno i szybko cykałyśmy bo inaczej zamarzłyby nam palce!) Mi się bardzo podobają, koniecznie napiszcie, co wy sądzicie :)










 Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Nie dziwię Ci się, że było Ci zimno, widac, że wiał wiatr :DD
    A ferie już daleko za mnąą :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia naprawdę bardzo ładne:) Taka pogoda- normalne, że zimno, ale gratulacje, że dałaś radę haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia... Domyślam się jak zimno Ci było, znam to uczucie :D Niestety teraz musimy się poświęcić, aby zrobić zdjęcia :/
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia naprawdę super obserwuje i zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia ! :).
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Jak ja bardzo tęsknię za feriami :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, ale przyznam, że widać po nich, że jest Ci zimno :)
    Zazdroszczę Ci też troszkę, że masz tak blisko nad morze :)

    Zaobserwowałam Twojego bloga i będę na niego na pewno zaglądać.
    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie i będzie mi niezmiernie miło jeśli zajrzysz.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, ja już o feriach dawno zapomniałam, bo mieliśmy je jako pierwsi. Teraz tylko czekam do Wielkanocy haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia. Ja już przeżyłam tydzień po feriach i mam dość sporo nauki
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, dawno nie byłam w Gdynii.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też właśnie mija pierwszy tydzień ferii. Ładne zdjęcia! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ferie dawno mam już za sobą. :< Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale bym chciała sobie tak wyskoczyć nad morze na parę dni! Zdjęcia super :)
    Miłego weekendu.

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach to polskie morze <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjecia, ja też mam ferie

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest to jeden z tych weekendów, z których strasznie się nie cieszę- kończy on moje ferie :(
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są świetne! Bardzo mi się podobają! :)) Niestety już jutro do szkoły, koniec moich ferii :((


    Pozdrawiam ♥ Obserwuję, byłoby mi bardzo miło, gdybyś również zaobserwowała, jeśli mój blog Ci się spodoba ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia :D Co do wolnego...to wlasnie ja niestety idę jutro do szkoły, jestem załamana tym faktem :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam ferie jako pierwsza :p
    Teraz odliczam dni do wakacji haha xD
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs który sama organizuję :)

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jutro niestety wracam już do szkoły. :'( Zdjęcia wyszły bardzo ładne. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Współczuję, na samą myśl, że do zdjęć zdjęła kurtkę:) Zdjęcia świetne.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia. Moje ferie już dobiegły końca i jutro idę do szkoły :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcie na molo bardzo fajne, tylko Ci ludzie w tle.. eh, wszędzie ich pełno! :D
    W pociągu też mi się podoba!
    Pstrykaj dalej :)

    OBSERWUJE
    http://ksiazkaikot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci ludzie zachowywali się, jakby nigdy nie widzieli dziewczyn z aparatem, haha. Jeden pan chyba nawet nas nagrywał (pod pretekstem oczywiście nagrywania panoramy Gdyni)
      Dziękuję za mile słowa :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  25. Te zdjęcia są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, uwielbiam morze!
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia bardzo fajnie wyszły :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne zdjęcia ! i super pomysł z sesją ! :)

    w wolnym czasie zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)