Little model

2/14/2016

Hej hej!
Pewnie nie będzie dla Was nowością jak napiszę, że dziś Walentynki. Ja spędzam je bardzo aktywnie-siedząc na kanapie, grając w Simsy i jedząc ciasto. Singielki też mają fajne życie!
Zaczęły mi się też te długo wyczekiwane ferie. Jeśli Wam też, to życzę miłego wypoczynku!
Dzisiaj kilka zdjęć, które zrobiłam siostrze już jakiś czas temu. Oglądajcie! :)
P.S. Ta mała księżniczka ma dziś urodziny-wszystkiego najlepszego!

















Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Heh no właśnie, żółwik singielko ;D A malutko jest niesamowita :D Wróżę jej ładną przyszłość ^^ Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. She's so cute ^^ Happy birthday to your little model ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna, jejku!
    Zgadzam się- singielki mają super życie haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodziutka :) Zdjęcia są bardzo fajne!

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)
    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, single też mają fajne życie :D Śliczne zdjęcia i Najlepszego dla pięknej :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie i zdjęcie z misiem, wyszło genialnie. Wszystkiego najlepszego dla siostry ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że singielki mają fajnie! Ja Walentynki spędziłam głównie w domu, kupiłam sobie jedynie buty :D Zdjęcia super, siostra kochana! :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też mam teraz ferie :D jaka słodka, masz cudowną siostrę! Oczywiście spóźnione wszystkiego najlepszego! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdjęcie z misiem jest naprawdę śliczne! Masz uroczą siostrę :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)