Przepis na szczęście?

2/28/2016

"Ze szczęściem cza­sami by­wa tak jak z oku­lara­mi, szu­ka się ich, a one siedzą na nosie" Phil Bosmans.
Na egzaminie próbnym z polskiego mieliśmy napisać rozprawkę na temat szczęścia. Temat rzeka- strasznie się ucieszyłam że mogłam o tym pisać!
Od egzaminu minęło już sporo czasu, a ja nadal zastanawiam się nad tym tematem.
Myślę, że szczęście jest  wartością uniwersalną, więc każdego cieszy co innego. Ja mogę powiedzieć że uśmiecham się kiedy czytam dobrą książkę, ale Ty nie musisz, prawda?


















Z tego wynika, że nie ma przepisu na szczęście. To my decydujemy jakimi ludźmi chcemy być-radosnymi, czy może przygnębionymi i ponurymi? Jeśli nie potrafimy być szczęśliwi, może spróbujmy zmienić myślenie. Nie wszystko na świecie jest czarno-białe! Jeśli należysz do tych, którzy widzą szklankę do połowy pustą, to przelej wodę do mniejszej szklanki (takie zdanie ostatnio przeczytałam w Internecie i bardzo mnie rozbawiło, haha).
Spotykaj się z ludźmi, którzy sprawiają że się śmiejesz. Rób to, co kochasz. Nie zmuszaj się do niczego. Nie przejmuj się opinią innych. To Twoje życie i to Ty masz je w pełni wykorzystać! Uśmiechnij się! Na pewno masz piękny uśmiech. I nie próbuj zaprzeczyć. Ja swoje wiem.

Trzymajcie się, miłego weekendu!
Julss

You Might Also Like

23 komentarze

  1. bardzo pieknie to ujełaś. Szczeście zalezy od naszych pasji i od tego jak lubimy spedzać czas, dla kazdego to bedzie cos innego

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie, ze szczęście to sprawa indywidualna. Warto dbać o miłe chwile i starać sie robić to, co sprawia, ze jesteśmy szczęśliwi :)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam ten temat na egzamienie próbnym :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musimy odkryć, czym jest dla nas prawdziwe szczeście :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć taki temat do opisania bo może pisać i pisać a i tak ciągle będzie mało. Szczęście każdy rozumuje inaczej. I każdemu inne czynności, rzeczy, drobnostki itp dają właśnie to szczęście :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyobraź sobie, ze mieliśmy na pracę niewiele ponad stronę-katorga!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Cudowny, bardzo pozytywny post! Po przeczytaniu go na mojej twarzy pojawił się uśmiech, szczęście to tak, jak napisałaś temat rzeka, dla każdego jest czymś innym, dla jednego może to być kawa wybita o poranku, dla drugiego podróże, dla trzeciego i kolejnego czymś zupełnie innym. Cytat o zamianie szklanki na mniejszą, mnie powalił! :D Jednym słowem Prześwietny post! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia!
    Jak najbardziej zgadzam się z postem :)
    Powinniśmy szukać rzeczy, które dają nam radość i częściej je robić.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia, są takie naturalne. Wiele dziewczyn specjalnie do zdjęć się upiększa, a ty jesteś taka naturalna. Uwielbiam to! Poza tym jesteś piękna :) Byłam nieszczęśliwa dobre kilka lat, nie potrafiłam znaleźć odpowiedniej przyjaciółki czy przyjaciela. Jednak wchodząc w nowy etap swojego życia zwanym "gimnazjum" znalazłam osobę przy której jestem szczęśliwa. Śmiejemy się z wszystkiego a ludzie zastanawiają się dlaczego, i na tym to polega! ;)
    Pozdrawiam
    difference-is-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, każdego z nas cieszy coś innego, więc każdy ma swój przepis na szczęście :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny post. To my decydujemy czy chcemy być szczęśliwi czy smutni, każdy powiniem znaleźć rzecz, która sprawia, że dany człowiek jest radosny. Czytając ostatnie zdania sama się uśmiechnęłam, magiczny post. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to ujełaś. Szczeście zalezy od naszych pasji i od tego jak lubimy spedzać czas. :)
    Wspólna obserwacja ? Daj znać na blogu

    forthemost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cytat na początku jest świetny! Co do rozprawki nie wiedziałabym z której strony go ugryźć :) Zdjęcia są świetne!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Temat na egzaminie udał ci się świetnie ! Sama bym się ucieszyła. Co do szczęścia można wielw napisać ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O przynajmniej jakiś fajny temat na rozprawce, u mnie to przeważnie nic ciekawego... Śliczne zdjęcia. Dobrze to wszystko opisałaś. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny post! Na taki temat można pisać i pisać, oby podobny był na właściwym egzaminie.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny temat tak czytam i czytam też komentarze i w sumie nic nowego nie mogę dodac zgadzam się w zupełności z innymi:)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Cytat, którego użyłaś do wpisu świetnie pokazuje, że szczęście bardzo często jest na wyciągnięcie ręki i bardzo łatwo je zdobyć, ale przede wszystkim warto cieszyć się z małych rzeczy :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pozytywnie! Trzeba wziąć życie w swoje ręce i sprawić abyśmy czuli się szczęśliwi. Nikt nie zrobi tego za nas. Wynajdywanie szczęścia w małych rzeczach również może pomóc! Śliczny masz uśmiech!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt :*
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz śliczny uśmiech :*
    Zapraszam do mnie: www.dariamitoraj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, te zdjęcia idealnie wpasowują się w ten temat. A tło zdjęć jest przepiękne.

    [KLIKNIJ-mój blog]

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)