Black&White

3/25/2016

Bardzo lubię czarno-białe fotografie. Mają w sobie jakąś tajemniczość (kojarzą mi się też z tumblrem, ale no, nieważne, haha)
Kiedyś miałam taki "szał" na ten efekt, że każde zdjęcie w ten sposób przerabiałam! Teraz trochę mi przeszło, i tylko niektóre portrety są czarno-białe.
Dziś kilka właśnie takich fotografii. Lubicie taki filtr na zdjęciach, czy raczej gustujecie w fotkach w kolorze?

















W ogóle to ostatnio mam naprawdę świetny humor. Nie wiem, czy to przez tą już wiosenną pogodę, czy może przez to, że niedługo Wielkanoc. Ten czas kojarzy mi się z taką świeżością, ciepełkiem. I zawsze przypomina mi się, jak byłam mała i szukałam prezentów od zająca u babci w ogródku. Co prawda, zawsze były w tym samym miejscu, ale i tak sprawiało mi to radość. W tym roku też się cieszę, ale z trochę innego powodu-w końcu tydzień wolnego od szkoły, haha!




















Chciałabym też życzyć Wam wszystkiego najlepszego z okazji świąt wielkanocnych! Przede wszystkim, żebyście spędzili je w ciepłym, rodzinnym gronie. No i bogatego zająca, haha.
Trzymajcie się!
Julss



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Czarno-białe zdjęcia mają w sobie to "coś" :)
    Tobie również wesołych świąt! :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK, też bardzo lubię czarno-białe fotografie, można sobie wiele wyobrazić, wydają się być takie tajemnicze..:)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem tego zdania, że fotografia czarno biała ma w sobie to coś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie lubię czarno-białe fotografie i często sięgam po taki filtr, chociaż to głównie zależy od mojego nastroju. Ale czasami coś po prostu lepiej wygląda w czarnym :D Pozdrawiam! :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam efekt szarości :) Dość często go u siebie stosuję - taki sentyment. Wesołych Świąt!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do fotografii też miałam fazę na ''black&white'', ale mi już troszkę przeszło i postanowiłam dodać koloru do mojego życia :) Wielkanoc idzie (przyszła), wiosna idzie, nic tylko się cieszyć!

    Co tu dużo mówić: Happy Easter Everyone!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś cały mój instagram był w czarno białych fotografiach,, teraz praktycznie nie ma tam takiej żadnej. Ale wciąż wrzucam zdjęcia w ten efekt, zwłaszcza te które dużo dla mnie znaczą i które chcr potem wywołać i oprawić. Jak dla mnie czarno białe fotografie, zwłaszcza portrety, skrywają jakąś swoją tajemnice, każą nam spojrzeć na zdjęcie z innej perspektywy, wprowadzają oglądającego je człowieka w inny nastrój :)
    Świetne zdjęcia, masz do tego naprawdę wielki talent (trafiłam tutaj z bloga, na którym wyróżniono inne Twoje świetne zdjęcie) i ładnie wychodzisz na zdjęciach.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie 💕
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zależy jak sobie zaplanuję sesję , wtedy daje czarno-biały lub nie :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham czarno-białe zdjęcia,są wyjątkowe :)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ♥
    NO MORE CLOUDS

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia! Mają w sobie taki urok, magię

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia, prześlicznie wyszłaś :*
    Zgadzam się, czarno-białe zdjęcia są naprawdę wyjątkowe *-*

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem czarno białe fotografię mają w sobie zawartą magię, która sprawia że są piękniejsze ♥

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)