Garstka wiosennych kadrów

4/02/2016


Cześć!
Wiosna pełną parą, a co za tym idzie? W końcu wyciągnęłam aparat, który siedział w torbie i czekał, aż pogoda się polepszy. Kiedy zaczyna się robić ciepło, moja kreatywność się uruchamia, a pomysły same wpadają do głowy. To takie super!
Uwielbiam wiosnę. To po lecie moja ulubiona pora roku. Wszystko rozkwita, jest takie świeże. To wspaniałe patrzeć, jak robi się coraz cieplej i jaśniej. Mam wtedy mnóstwo energii i czuję, że mogę zrobić wszystko, haha 


Zaczął się kwiecień. Co mnie czeka w tym miesiącu? Zgadza się. Testy. Bardzo się stresuję, w końcu w jakimś stopniu to od nich zależy moja przyszłość. Zabawne, prawda? Od kilku testów zależy, czy dostanę się do szkoły, którą wypatrzyłam sobie już rok temu. Co za tym idzie- czy będę kształcić się w kierunku, który sobie wymarzyłam. Co za tym idzie- czy dostanę upragnioną pracę. I o tym ma zadecydować rozwiązanie kilkudziesięciu zadań z umiejętności, które nabyłam w szkole, a które- nie oszukujmy się- raczej nie przydadzą mi się w życiu. Oczywiście nie mówię tu o wszystkich, ale o większości.
 
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Tez bede pisac testy :( Strasznie sie stresuje, poniewaz nie za wiele pamietam, zwaszcza z przedmiotow przyrodniczych (chemia, fizyka, billogi), a nie oszukujmy die- przez 2 tygodnie nie naucze sie na pamiec 3 lat :/ Pociesza mnie tylko mysl, ze i tak nie mam umiejetnosci do przedmiotow scislych i nie planuje ic robic w tym kierunku, a i tak matura jest wazniejsza :)
    A zdjecia przepiekne!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna jest wspaniała, kiedy właśnie przychodzi do nas w takim wydaniu, jak na przykład dzisiaj. Co prawda jest chłodno, ale świeci przepiękne słońce, u mnie przynajmniej jest czyściutkie niebo i od razu chce się po prostu żyć! A pomysły, masz rację, dwoją się i troją :D Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam! :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi testami to święta racja, pamiętam jak ja je przeżywałam, ale nie martw się, na pewno sobie poradzisz! :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah,wiosna wnosi tak wiele.. Nie tylko ciepło i ładną pogodę,również wiele pozytywnej energii! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, piękny blog. Ja również kocham fotografię. Oczywiście dołączam do witryny i zapraszam do mnie aby mnie zaobserwować oraz dodać do kręgów aby być na bieżąco :) oliwiafelkel.blogspot.com Jesteś mega! Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna przyszła i od razu +10000 do energii :) Słoneczko, kolory, budzące się roślinki i od razu chce się żyć!

    Również uważam, że idea testów gimnazjalnych już dawno powinna się znaleźć w koszu. Co tak naprawdę pożytecznego nam to daje? Nic. Jedynie dokłada stresów i problemów, bo teraz w szkole nie uczymy się. My uczymy się zdać egzamin.

    Relacja z Miasta Aniołów. Może wpadniesz? :) California #1

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda dodaje energii :D Śliczne zdjęcia!
    Ja do egzaminu mam na szczęście jeszcze rok.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :) Daj znać u mnie.
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie. Moim zdaniem to jak napiszemy te testy, nie powinno mieć aż tak dużego wpływu, do jakiej szkoły się dostaniemy, jak się poukłada nasza przyszłość. Bez przesady... Tak naprawdę wszystko zależy od fartu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam wiosnę, od razu człowiek ma więcej energii i chęci do działania. Ja do testów gimnazjalnych mam jeszcze dwa lata, ale moim zdaniem to trochę bezsensowne, że od parunastu/parudziesięciu zadań zależy nasza przyszłość.

    Długo mnie nie było na blogu, ale mam nadzieję, że wpadniesz. :)
    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ujęcia. Mam nadzieje, że egzamin dobrze Ci poszedł ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)