Summertime

6/13/2016


Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami. Wszystkie oceny już wystawione, lekcje robią się coraz luźniejsze. W końcu mam trochę czasu, żeby do Was cokolwiek napisać! Naprawdę mi z tym źle, że ostatnio tak zaniedbuję bloga. Szczerze mówiąc, nie miałam ochoty tu zaglądać i całkowicie odcięłam się od blogosfery. Na szczęście już jestem, wróciłam i postaram się pisać do Was raz w tygodniu. Trzymajcie za mnie kciuki, a jak znowu nie będę się odzywać, to znajdźcie mnie i na mnie nakrzyczcie, haha



W powietrzu dosłownie czuć już atmosferę wakacji. Długie wieczory, ciepłe (nawet gorące!) dni, rowerowe wycieczki to zdecydowanie moje klimaty. Co tu dużo mówić, po prostu kocham lato. Mam wrażenie, ze wszyscy są jacyś radośniejsi. A może to moja energia sprawia, że wszystko wydaje mi się takie kolorowe? Nie wiem, muszę się nad tym zastanowić.

Coraz bardziej nie mogę doczekać się wakacji. Mam tak dużo planów (może widzę się z kimś na festiwalu kolorów w Gdańsku 9 lipca?). Czuję, że to będą najlepsze wakacje do tej pory. A po nich czeka mnie nowa szkoła, jestem tak bardzo podekscytowana! Chociaż, to może być też strach, haha
Zdjęcia, które dziś widzicie zrobiłam miesiąc temu, kiedy na drzewach było pełno kwiatów. Teraz niestety już spadły :(
Pobawiłam się też w makrofotografa. Jak wam się podobają moje zbliżenia kwiatów (jeden motyl też się wkradł, haha)

Ostatnio postanowiłam że założę wattpada i będę pisać własną książkę! Jeżeli jesteście ciekawi, jak radzę sobie jako powieściopisarka, wpadajcie: Klik!

Jako, że dziś poniedziałek, życzę Wam miłego tygodnia! Pamiętajcie, jeszcze dwa tygodnie i wolność! (Ahh, jak to pięknie brzmi)
Trzymajcie się
Julss

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Zdjęcia śliczne, wystarczy spojrzeć, a już czuć powiew lata. Uwielbiam czytać różne książki na wattpadzie, więc chętnie zajrzę :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ni mogę doczekać się wakacji!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje dla mnie to okres pracy, ale coz, muszę zarobić :)
    A zdjęcia takie jeszcze trochę wiosenne, kolorowe! Bardzo ładne
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Cudowne zdjęcie motyla :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia kochana . Kiedy jak miałam pierwsze kontakty z lustrzanka to robiłam podobne i bardzo je lubiłam , a najbardziej zdjęcia mikro mój faworyt.


    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wytrwałości! Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wytrwałości, a wakacje na szczeście już niedługo ;)

    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie, a zdjęcia piękne :)
    Mój blog
    PS: Odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama również zaniedbałam swojego bloga przez naukę. Śliczne zdjęcia!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz sliczne wlosy:) wszystjie zdjecia tez bardzo ladne

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia <3 motylek cudowny :*

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :* na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że wróciłaś do blogowania i życzę dużo wytrwałości. Zdjęcia są naprawdę świetnie wykonane! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są przepiękne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj wychodząc na dwór poczułam właśnie zapach wakacji, nie mogę się już doczekać. Piękne zdjęcia!:)

    OBSERWUJĘ!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia ♥ Życzę udanych wakacji!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! <3
    Chętnie sprawdzę jak piszesz tę książkę.
    Udanych wakacji!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia. Każdy szczegół dopracowany. :)
    Wesołych wakacji!

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, aż nie mogę się napatrzeć, szczególnie cudowne jest drugie :) Świetny fotograf i modelka :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie ładne zdjęcia! Wyszły ci naprawdę świetnie :) Dobry z Ciebie makrofotograf :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ;-)


    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mega pozytywne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładne zdjęcia!
    Moja koleżanka sprawdzała swoje siły na Wattpadzie :)
    Udanych wakacji!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę udanych wakacji! Bardzo ładne zdjęcia w trybie makro :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciesze sie z twojego powrotu :) zazdroszcze lustrzanki, piekne zdjecia ci wychodza :) masz do tego "smykałkę" <3
    obserwuje i licze na uczciwy rewanz ;))

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiekne zdjęcia. Uwielbiam makro,w szcególności kwiaty i owady :)
    Zapraszam,
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)