Fotorelacja z Turcji

7/23/2016


Hejka wszystkim!
Jak mijają Wam wakacje? Ja dwa tygodnie temu wróciłam z tygodniowego wypadu do Turcji. Strasznie nie mogłam się go doczekać i odliczałam dni do wyjazdu. Teraz mam wrażenie, jakby to wszystko było jednym wielkim snem, tak szybko się zleciało! Muszę przyznać, że ten kraj jest piękny i na pewno jeszcze tam kiedyś wrócę. Już tęsknię za tym klimatem, ciepłą wodą, pięknymi krajobrazami, ale chyba najbardziej za jedzeniem! Naprawdę, tureckie jedzonko jest przepyszne, niczego sobie nie żałowałam, co pewnie będzie widać kiedy wejdę na wagę... No trudno
Wymoczona, opalona i szczęśliwa zapraszam Was na krótką fotorelację, postaram się też trochę opowiedzieć o moich wrażeniach. Miłego oglądania!
Zacznę od kilku zdjęć z samolotu. To był mój pierwszy lot samolotem, więc byłam bardzo podekscytowana, praktycznie całą drogę patrzyłam przez okno i wykrzykiwałam zdania w stylu 'Łał, zobacz, to chmura!' 'Mamo, patrz, to jezioro!' 'Jejku jak to fajnie wygląda z góry!' 'Czy to pustynia?' Krótko mówiąc, zachowywałam się jakbym się cofnęła co najmniej 5 lat do tyłu, haha


Jak już wspomniałam, to państwo ma swój urok. Można tu zobaczyć piękne budynki, palmy na drogach, nawet dwa razy widziałam ludzi którzy po prostu chodzili po ulicy z wielbłądami na smyczy. Wyglądało to śmiesznie, chociaż tutaj to pewnie normalna rzecz. Szkoda że nie zrobiłam żadnego zdjęcia, więc musicie uwierzyć mi na słowo
Nawet ludzie są tam całkiem inni! Chodząc po centrum handlowym, każdy się przywita, niektórzy nawet zapytają, skąd przyjechałeś i jak się czujesz. Co prawda, to wszystko jest tylko po to, żeby coś kupić w ich sklepie, ale i tak było mi bardzo miło.
Raz też zdarzyło się, że gdy byłam na basenie, to jeden pan zrobił sobie ze mną zdjęcie, haha.



Muszę powiedzieć, że chyba najbardziej podobały mi się właśnie te palmy! Mam pełno ich zdjęć i chyba dałabym wszystko, żeby taka palma rosła koło mojego dom.

Jednego dnia byliśmy fotografować wschód słońca. Te nad morzem mogłabym oglądać przez cały czas.Są piękne!
To już wszystko, co dla Was dziś przygotowałam. Koniecznie napiszcie mi, jak spędzacie swoje wakacje!
Trzymajcie się
Julss

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Wygląda to naprawdę pięknie! Ja też jeszcze nigdy nie latałam samolotem, więc pewnie zachowywałabym się tak samo albo nawet gorzej :D
    A państwo musi być bardzo piękne, bo te zdjęcia aż mnie przenoszą do Turcji <3
    Jeszcze raz- piękne zdjęcia! I masz piękne oczy <3
    Pozdrawiam ^^
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe widoki, i świetne zdjęcia. Myślę, że każdemu z nas marzy się palma koło domu :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu, miejsce wygląda przepięnie!

    Mogę prosić o poklikanie w linki w tym poscie? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Zwłaszcza to przed ostatnie^^ masz ogromny talent,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu do Turcji! Bardzo chciałabym tam pojechać :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Turcji dwa razy i zdecydowanie to były moje najlepsze wakacje w życiu! Nie mogę znaleźć w poście, w jakiej miejscowości byłaś? Na zdjęciach wygląda pięknie!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy w hotelu w Belek, ale większość zdjęć jest z wycieczki do Antalyi :)

      Usuń
  7. Jak tam pięknie *.*. Ja jeszcze nie leciałam samolotem, więc pewnie będę zachowywać się tak samo gdy dostąpię zaszczytu lotu w chmurach :D.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i sama chciałabym pojechać w to miejsce, ale na chwilę obecną jest to niemożliwe :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nigdy nie leciałam samolotem a ty masz już pierwszy raz za sobą hehe :) Widać po zdjęciach,że wycieczka się udała :) Zapraszam do mnie KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widoki są przepiękne. Raz widziałam parę zdjęć jednej wsi, chociaż trudno było uwierzyć, że tak wygląda wieś, kiedy była tak urokliwa.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku prześliczne widoki i zazdroszczę ciepła woda, plaża itd marzeeeenie :)
    Choć nie wiem czy wybrałabym turcje w koncu tyle się słyszy co tam się nie dzieje, ale dobrze, że miałaś dobry czas choć taaak wakacje zawsze szybko lecą :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wyjazdu! Ja jeszcze nigdy nie leciałam samolotem, ale wydaje mi się, że gdybym leciała po raz pierwszy zachowywałabym się tak samo jak Ty :)
    Super fotorelacja!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam kiedyś w Turcji, ale o wiele bardziej podoba mi się np. w Grecji, Włoszech, Portugalii czy Hiszpanii. Mnie takie zaczepianie przez sprzedawców często irytuje, więc dla mnie to akurat właśnie jeden z minusów Turcji. Ja właśnie będę lecieć do Grecji :) O tak, palmy są przepiękne!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)