Spełniłam swoje marzenie!

7/30/2016

Pewnie nie będzie to dla Was zdziwieniem jeśli napiszę, że kocham zespół LemON, znam prawie wszystkie piosenki na pamięć i mogłabym słuchać ich bez przerwy.
Wiele razy miałam okazję, żeby pojechać na ich koncert, ale za każdym razem się nie udało. 18 czerwca grali w Tczewie i mieliśmy się wybrać. Niestety, w ostatniej chwili pogoda się zepsuła i musieliśmy zrezygnować. Byłam wtedy załamana, ale pojawiła się kolejna okazja-10 lipca mieli zagrać w Bytowie. "Teraz, albo nigdy"- pomyślałam i kilka tygodni później już znajdowałam się pod sceną-w pierwszym rzędzie!
Oczywiście padało, jednak byłam tak podekscytowana, że ani myślałam o tym, żeby wracać do domu.Stałam za barierkami i nie mogłam się doczekać koncertu.
Chłopaki z zespołu przebyli długą drogę, bo przejechali 820 kilometrów- z drugiego końca Polski, gdzie grali koncert poprzedniego dnia. Podziwiałam ich za to, że na pewno byli zmęczeni, ale nie dali tego po sobie poznać- stworzyli niesamowitą atmosferę.
Jeżeli chodzi o mnie, to popłakałam się już przed koncertem-kiedy zobaczyłam Igora za kulisami.
 W końcu zobaczyłam ludzi, którzy codziennie wywołują uśmiech na mojej twarzy, przez których zmarnowałam godziny na słuchanie piosenek. W sumie nadal nie wierzę w to, co się stało. Na szczęście mam kilka zdjęć, nagrania i autografy
Na pewno nie był to mój ostatni koncert tego zespołu, bo jak już wspomniałam-atmosfera, która na nim panowała była magiczna. Igor z nami rozmawiał, śmialiśmy się i razem śpiewaliśmy piosenki. Emocje towarzyszą mi nadal i na pewno zostaną jeszcze na długo. Jeżeli jest tu ktoś, kto lubi LemON i zastanawia się, czy iść na ich koncert- zdecydowanie zachęcam! 
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Cieszę się, że w końcu udało ci się pojechać na ich koncert <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci spełnienia Marzenia! Fajne uczucie jest być na koncercie swojej ulubionej gwiazdy ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam od wielu osób, że koncert był super!
    Zapraszam :
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedawno byłam na koncercie LemON ;* Zapraszam na mojego bloga, na którym znajdziesz zdjęcia z tego cudownego koncertu :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że w końcu udało Ci się pojechać na koncert to wspaniałe przeżycie! :) Nie jestem jakąś wielką fanką LemON, ale lubię ich piosenki i miałam okazję również być na koncercie, byli na Juwenaliach. Pozdrawiam :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! U mnie ostatnio był Pectus :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie! Ja widziałam ich na Life Festivalu w Oświęcimiu, chyba 2, czy 3 lata temu, ale wielką fanką nie jestem.

    Mój blog-klik
    Odpowiadam na każdą obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku! To super, że udało Ci się być na ich koncercie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, kilka lat temu będąc młodą i niezbyt rozsądnie myślącą, kupiłam bilet na allegro, który doszedł dzień przed koncertem, zapakowałam się do pociągu i pojechałam w nieznane, nie znając miasta,nie mając nikogo przy sobie, nie mając noclegu ani biletu powrotnego.
    Spędziłam najcudowniejsze dwa dni pełne emocji i niezapomnianych wspomnień i poznałam masę ludzi, z którym,i nadal utrzymuję kontakt :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę koncertu, też bym chętnie się wybrała!:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również lubię kilka ich piosenek. Cieszę się, że
    miałaś okazję spełnić swoje marzenie :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym wybrać się na koncert swojego ulubionego zespołu :D Fajnie że spełniłaś swoje marzenia :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety nie przepadam za tym zespolem ;3 jednakze ciesze sie, ze udalo ci sie spelnic twoje marzenie ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że udało Ci się spełnić marzenie! Ja może nie jestem fanką, ale bardzo lubię zespół Lemon i na pewno gdybym miała okazje to poszłabym na ich koncert :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, że udało Ci się spełnić to marzenie! też z chęcią zobaczyłabym ich na żywo, mimo że nie jestem fanką, to bardzo ich lubie :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie że udało Ci się spełnić jedno z twoich marzeń :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)