Lubię wianki

8/30/2016

Coraz częściej mam problemy z wymyślaniem fajnych tytułów do postów. Możecie w ogóle na nie nie zwracać uwagi i czytać dalej, haha
Nie pierwszy raz możecie zobaczyć mnie z taką ozdobą na głowie. Wianek na włosach miałam jeszcze między innymi w tym i tym poście. Muszę przyznać, że bardzo lubię nosić wianki i na pewno nie pokazuję się z nim ostatni raz!
Mam też w końcu swoje wymarzone zdjęcia w zbożu, które chciałam od dłuższego czasu.  Bardzo mi się takie podobają i kojarzą z latem, ale mimo, że mieszkam na wsi, to nigdy takich nie miałam! Może i są trochę oklepane, ale co tam. Jestem tradycjonalistką.

Muszę zadać to wszechobecne pytanie: Jak czujecie się z tym, że to już ostatnie dni wakacji?
Ja muszę przyznać, że to były moje najlepsze wakacje w życiu. Zrobiłam tyle rzeczy, poznałam wiele ludzi, wypoczęłam i jestem naładowana pozytywną energią, która starczy mi pewnie aż do przerwy świątecznej.
Powiem szczerze, że już trochę nie mogę doczekać się szkoły. Dobra, to trochę dziwne i może nie spodziewaliście się, że to napiszę, ale mówię prawdę.
Zaczynam naukę w liceum, mam naprawdę fajną klasę i jestem bardzo podekscytowana nową szkołą, nowymi ludźmi, nauczycielami, wszystkim!
Właśnie, czy tylko ja tak bardzo uwielbiam robić szkolne zakupy? Myślę o nich już kilka tygodni przed pierwszym września, a samo kupowanie zeszytów i innych przyborów sprawia mi dużą przyjemność. W końcu muszę z tymi rzeczami przeboleć całe 10 miesięcy, to muszą mi się podobać, prawda?
O kurczę, ale rozgadałam się o szkole. Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie za to źli, haha.

Na koniec dodam jeszcze jedno pytanie, mianowicie kompletuję swoją listę książek do przeczytania w 2016 roku. Wprawdzie mam tam jeszcze kilka nieprzeczytanych pozycji, ale lubię mieć kilka tytułów na zapas, żeby wiedzieć na co patrzeć w księgarniach. Może macie swoje ulubione tytuły, które możecie mi polecić? Ostrzegam, wszystkie popularniejsze książki już czytałam, haha
Trzymajcie się!
Julss


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ja również nie zawsze mam pomysł na to, jak nazwać kolejny post. Ach, to życie blogera :D Piękne zdjęcia! W wianku wyglądasz świetnie, lubię takie rzeczy :) Wrzesień już niedługo, ja tam niby mam jeszcze cały miesiąc wakacji, ale powoli czuć obowiązki. Miejmy nadzieję, że zleci szybko. Jeżeli chodzi o książki to mogę Ci polecić "Kocham cię nad życie", "Mężczyzna i chłopiec", "Zaproszenie na morderstwo", "Gdzie Indziej". Buziaki :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię wianki, ślicznie wyglądają szczególnie pasują do tej pory roku i zawsze miło mi się z nią kojarzą :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to lubię szkołę i trochę mnie ten brak ciągłego zajęcia zaczął nudzić.Tez w tym roku idę do liceum ;)
    Moją ulubioną serią jest "Ulysses Moore". Niby seria dla młodszej młodzieży, ale jeśli do niej podejdziesz w odpowiedni sposób, to może Ci się spodoba. Wiele jej zawdzięczam. Ostatnio tez wszystkim wokół polecam "Mistrza i Małgorzatę" - niby lektura, ale za to niezwykła! Zabawna, błyskotliwa, a na dodatek fenomenalna, nawet jeśli w niej absurd goni absurd.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny wianek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Tak szczerze to ja nigdy nie miałam cierpliwości na zabawy w wianki :D
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, tak dziewczęco :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie wcale nie dziwi to, że nie możesz doczekać się szkoły. Zrozumiałam, że teraz idziesz do pierwszej liceum, a to oznacza nowe osoby, nowe znajomości. Mnie z kolei czeka pierwszy rok studiów i wcale nie czuję się z tym źle.
    Może zdjęcia w zbożu są troche oklepane, ale mi sie takie podobają. Sama parę lat temu takie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam wianki, wyglądają przecudownie!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za rok idę do liceum i w sumie też nie mogę się doczekać. Nowe miejsce, nowe znajomości :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Co do szkoły.. ja ją już skończyłam a teraz czekam na wynikii na studia :) Polecam Ci książkę "List w butelce" :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia w zbożu wydają mi się zawsze takie magiczne :) I jak ty, zawsze chciałam mieć podobne.. No jak na razie nie wyszło. Albo wśród kwiatów... :P Ja też lubię wianki, ale jakoś średnio mi one wychodzą xD

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie najlepsze a wianek cudowny!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W wianku wyglądasz naprawdę super. A zdjęcia w zbożu zawsze wychodzą ładnie.
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam wianki ^^ pozdrawiam i zapraszam, odwdzieczam się za każdą obserwację
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz ;) super ten wianek ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianki są piękne, takie dziewczęce! :)
    Ostatnie dni wakacji?:c aż mi się smutno zrobiło jak to zdanie przeczytałam :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Ci w wianku :) Ja LO zaczęłam rok temu i również mam świetną klasę, w tym roku jeszcze bardziej jesteśmy zgrani :D

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)