Moje ulubione cytaty Paulo Coelho

8/21/2016

Jeżeli przeglądaliście moje poprzednie posty to wiecie, że lubię rozwijać w nich różne cytaty. Ostatnio przeszukując Internet właśnie w poszukiwaniu takich myśli, natrafiłam na stronę pełną cytatów Paula Coelho. Lubię tego autora, jego wypowiedzi dają dużo do myślenia i motywują. Poniżej przytaczam właśnie kilka z nich. Szczerze mówiąc, próbowałam każdy rozwinąć w formie osobnego posta, ale mi się nie udało. Pozostawiam więc je Wam, do osobistej interpretacji. Możecie mi napisać, jak Wy je rozumiecie, chętnie poczytam.
A zdjęcia, które dziś widzicie zostały zrobione jeszcze w Turcji! Wciąż żyję tym wyjazdem, a te zdjęcia miło mi się kojarzą. Kiedy na nie patrzę, to niemal czuję pierwsze promienie wschodzącego słońca i słyszę szum fal. Oby więcej takich wspomnień!


Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód. 

Co jest najśmie­szniej­sze w ludziach? Zaw­sze myślą na od­wrót: spie­szy im się do do­rosłości, a po­tem wzdychają za ut­ra­conym dzieciństwem. Tracą zdro­wie by zdo­być pieniądze, po­tem tracą pieniądze by odzys­kać zdro­wie. [...] Żyją jak­by nig­dy nie mieli um­rzeć, a umierają, jak­by nig­dy nie żyli. 

Zaw­sze trze­ba po­dej­mo­wać ry­zyko. Tyl­ko wte­dy uda nam się pojąć, jak wiel­kim cu­dem jest życie [...]. 

W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. 

To możli­wość spełnienia marzeń spra­wia, że życie jest tak fascynujące.



Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów. Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko ty słyszysz. Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du, a nie ogląda­nia się do tyłu. 

Gdy już znaj­dziesz swoją drogę, nie lękaj się. Miej od­wagę po­pełniać błędy. Roz­cza­rowa­nia, po­rażki, zwątpienie to narzędzia, który­mi posługu­je się Bóg, by wska­zać nam właściwą drogę. 

Pa­miętaj, że wszys­tko, co uczy­nisz w życiu, zos­ta­wi ja­kiś ślad. Dla­tego miej świado­mość te­go, co robisz. 



Bądź niczym bijące źródło, nie zaś jak staw, w którym zaw­sze stoi ta sa­ma woda. 

Istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne. A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy jednak budzi się w nich strach przed wejściem na ścieżkę, która prowadzi w nieznane, strach przed życiem rzucającym nowe wyzwania, strach przed utratą na zawsze tego, do czego przywykli.

Lecz nikt nie może tracić z oczu tego, czego pragnie. Nawet kiedy przychodzą chwile, gdy zdaje się, że świat i inni są silniejsi. Sekret tkwi w tym, by się nie poddać.
 

Lubicie Paulo Coelho?
Trzymajcie się i nie puszczajcie!
Julss

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Mam parę ulubionych, lubię do nich wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słowa zdecydowanie zapamiętam to nazwisko :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wakacji w Turcji! Zdjęcia są przepiękne, a cytaty rzeczywiście dają wiele do myślenia :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię cytaty Coelho, są takie prawdziwe i dają dużo do myślenia :) nie wiem, który z podanych podoba mi się najbardziej, wszystkie są super! :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  5. Jego cytaty dają dużo do myślenia :) Ślicznie wyglądasz,piękne włosy :*
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. "Co jest najśmie­szniej­sze w ludziach? Zaw­sze myślą na od­wrót: spie­szy im się do do­rosłości, a po­tem wzdychają za ut­ra­conym dzieciństwem. Tracą zdro­wie by zdo­być pieniądze, po­tem tracą pieniądze by odzys­kać zdro­wie. [...] Żyją jak­by nig­dy nie mieli um­rzeć, a umierają, jak­by nig­dy nie żyli."
    Z tym cytatem kojarzy mi się pewna fraszka Ignacego Krasickiego "Człowiek i zdrowie". Morał jej brzmi następująco: Zawsze nam się do czegoś niepotrzebnie spieszy, a potem nie może odzyskać tego, co kiedyś nie było ważne, a teraz oddałby za to wszystko.
    Pozdrawiam
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam książki Paula Coelho, i cytaty rowniez, są bardzo mądre i zyciowe, super pomysl na wpis, pozdrawiam serdecznie!;*/

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie czytac takie cytaty ;) sliczne zdjecia


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia fenomenalne! Również miałam jechać na wakacje do Turcji, ale jednak sytuacja polityczna skutecznie mnie do tego zniechęciła :/ Ja uwielbiam cytaty, bardzo mnie inspirują :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam go! Jego cytaty są niezwykłe i wyjątkowe. Mają w sobie coś takiego, że człowiek chce iść na przód, spełniać marzenia. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :*

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te cytaty mimo iż nie za bardzo przepadam za tym autorem. Mam nadzieję ze komuś się przydadzą.
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam,Cień

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się te cytaty!
    Pokazują prawdę o ludziach, a zarazem motywują!
    Zdjęcia są cudowne! Jak na nie patrzyłam również słyszałam szum fal :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, najlepszy to ten o marzeniach :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie zdjęcia!
    Bardzo mądre cytaty :)
    Jak nie mam konkretnych juz pomysłow na post to czasem wykorzystuje je właśnie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. The post is so great! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)