W parku

8/15/2016

Raczej nieczęsto możecie na tym blogu zobaczyć inną twarz niż moją. A prawda jest taka, że uwielbiam robić zdjęcia innym osobom i za obiektywem czuję się nawet lepiej niż przed nim. Niestety, niewiele osób które znam chcą, żebym robiła im zdjęcia, a ci którzy chcą, z kolei raczej nie chcą publikowania ich na blogu (ile powtórzeń w jednym zdaniu!)
Jakiś czas temu spotkałam się z Koni (jej blog-klik!) Fajnie spędziłyśmy czas i zrobiłam jej kilka (kilkadziesiąt) zdjęć. Lubię sesje w takim bardziej ulicznym stylu. Może jedynym minusem takich zdjęć jest to, że ludzie i auta często przeszkadzają i trzeba powtarzać idealne ujęcie kilka razy, haha.
Ta sesja, którą dziś widzicie jeszcze nie jest spełnieniem moich marzeń, ale na taką raczej muszę wybrać się aż do Warszawy. Chyba, że w Gdańsku znajdę wieżowce, powinnam wybrać się na jakieś poszukiwania, bo do stolicy mam trochę daleko
Więcej nie przedłużam, zostawiam Was ze zdjęciami, życzę miłego tygodnia!













You Might Also Like

18 komentarze

  1. Napewno fajnie spędziłyście czas
    Ja niestety wstydzę się robić sobie zdjęcia w mieście,ale takie sesje bardzo mi się podobają i muszę się na taką wybrać
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam,nowy post oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Fajnie, że razem spedzilyscie czas, bo w końcu jesteście blogerka mi i macie o czym gadać i cxym się dzielić :)
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dziewczyna na zdjęciach! Wszystkie wyszły bardzo naturalnie :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W Gdańsku są piękne plaże ;) Nie szukaj wieżowców :) A zdjęcia piękne!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;) super modelka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż dziwie się, że nie możesz znaleźć chętnych do zdjęć ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa jeśli chodzi o "miejskie" zdjęcia. Zawsze mają coś w sobie, ze nie można oderwać od nich oczu ;) genialna stylizacja.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze zdjęciami mam tak samo, chętnie robiłabym je innym, tylko że inni nie chcą. Jaka szkoda, że żadna z moich koleżanek omija blogowanie szerokim łukiem! ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wygladasz i masz bardzo ładne okularki :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia!♥
    Obserwujemy?;) Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia :)
    może wspólna obserwacja ? :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, ale z chęcią zobaczyłabym te wymarzone z wieżowcami. Gdybym ja miałam prosić koleżanki o zdjęcia na bloga, to pewnie przez pół "sesji" bym się śmiała :p
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)