Waniliowe omleciki

9/10/2016

Hejka!
Muszę się wam pochwalić- przeżyłam mój pierwszy tydzień nauki w liceum! Powiem tylko tyle, że tak jak się spodziewałam, moja klasa jest naprawdę fajna, a sama szkoła bardzo mi się spodobała i pobyt w niej to może nie jakaś duża przyjemność, co po prostu miło mi się w niej siedzi, nawet kiedy mam 8 lekcji. Już nawet nie gubię się, tak jak zrobiłam to drugiego dnia.
Ale dzisiaj o czym innym, niż o szkole, chociaż może i to, co zaraz Wam napiszę, jest trochę z nią powiązane. Jakoś na początku poprzedniego miesiąca zainteresowałam się zdrowym trybem życia. Zaczęłam lepiej się odżywiać i ćwiczyć (no, może ćwiczyłam w wakacje, teraz ograniczam się do codziennego 5-kilometrowego spaceru, żeby jakoś dojść do domu). Muszę przyznać, że taki tryb życia wychodzi mi na dobre, dzięki włączeniu do codziennej diety owoców i innych zdrowych składników mam świetny humor i może dlatego jestem tak pozytywnie nastawiona do szkoły.
Ale do rzeczy, bo znowu się rozpisuję, a jeszcze nie doszłam do sedna sprawy. Przedstawiam Wam dzisiaj smaczną propozycję na śniadanie, czyli waniliowe omleciki. Możecie zjeść je z owocami, lub z nutellą, jeśli tak wolicie. Ja wybrałam opcję pierwszą, a moja siostra drugą, bo nie przejmuje się kaloriami, haha. Osobiście te omleciki uwielbiam, są bardzo proste w przygotowaniu, a dzięki budyniowi mają lekko waniliowy posmak. Możecie też kombinować z innymi smakami (polecam czekoladowy!)

Składniki:
2 łyżki płatków owsianych
2 łyżki otrębów owsianych
1 jajko
Budyń waniliowy
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Łyżeczka miodu

Otręby i płatki zalać wrzątkiem i odstawić, żeby napęczniały.
W osobnej misce oddzielić białko od żółtka, białko ubić na sztywną pianę, a potem wlać żółtko. Gdy się połączą, dodać proszek do pieczenia, budyń, miód i otręby. Wszystko wymieszać.
Smażyć na patelni teflonowej bez tłuszczu (te pierwsze mogą przyklejać się do patelni, ale po jakimś czasie wyczujecie ten moment, kiedy można je przewrócić, a nie są jeszcze spalone, haha)
Smacznego!
Julss

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Zazdroszczę, że trafiłaś na fajną klasę ja swojej nie wspominam za dobrze ;)
    Co do omlecików to wyglądają przepysznie! :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to pysznie wygląda ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniamm..mniamm... ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to pysznie wygląda. Może nawet wypróbuję ten przepis. Super, ze masz fajną klasę.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się przepysznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że pobyt w liceum zaczęłaś dobrze i Ci się podoba, oby tak dalej :) A omleciki wyglądają przepysznie, chyba już wiem, co będzie u mnie gościło jutro na śniadanie :D Pozdrawiam!

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, chętnie zabrałabym takie omleciki do szkoły:)) Mniam!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm, wyglądają przepysznie! Muszę kiedyś sprobować :)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, ale muszą być pyszniutkie uwielbiam
    różnego rodzaju omlety na słodko i nie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm wygląda to przepysznie! Zrobię sobie dzisiaj takie na podwieczorek! :)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowo i pysznie ;) O to chodzi ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie pyszne... jejku, muszę sobie je zrobić. Powodzenia w szkole!

    Chciałam zaprosić Cię na mojego bloga. Dopiero zaczynam. Pierwszy post już się pojawił. Zapraszam na - susannesbourbon - mój pamiętnik

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)