Mix zdjęć

10/05/2016


Cześć kochani!
Jak mija wam środa? Pamiętajcie, jeszcze dwa dni i weekend!
Dzisiaj sobie trochę pogadam. Chciałam taki post napisać już od dawna, ale jakoś nie miałam okazji, więc oto jestem!
Mija już miesiąc odkąd jestem w liceum. Udało mi się już tutaj zaaklimatyzować, wiem gdzie co jest (chociaż od damskiej łazienki trzymam się z daleka- ilość dziewczyn przebywających tam na każdej przerwie jest przerażająca!)
Na lekcjach jest trudno, ale jakoś daję sobie radę. Nawet udało mi się złapać już kilka całkiem przyzwoitych ocen więc jestem bardzo zadowolona.



Powiem Wam szczerze, że spodziewałam się nawału pracy, ale nie wiedziałam, że będzie aż tak trudno! Mam tak mało czasu na wszystko, że momentami marzę o powrocie do mojego gimnazjum. Nauczyciele już od pierwszych lekcji nas nie oszczędzają, więc większość mojego wolnego czasu spędzam w książkach. Przynajmniej mi się nie nudzi!
Niestety, moje próby organizacji jak zwykle poszły w łeb i robię zadania domowe do późna. A potem następnego dnia jestem niewyspana.
Pisząc tego posta, właściwie prawie siedzę już w samochodzie, ponieważ dosłownie za chwilkę wyjeżdżamy z rodzicami do Niemiec na kilka dni. Dawno nie byłam w tym kraju i trochę nie mogę się doczekać, chociaż świadomość, jak wiele będę musiała nadrobić w szkole mnie przeraża. Trzymajcie kciuki, żeby się udało!

Niestety, nie mam dzisiaj dla Was zbyt wielu zdjęć, ale musicie mi to wybaczyć. Nie chcę powtarzać ciągle jak bardzo nie mam na nic czasu, bo myślę, że dużą rolę odgrywa tu też moje lenistwo. Nie ukrywajmy, w weekend wolę spotkać się z przyjaciółmi lub po prostu nic nie robić i odpoczywać, a blog stawiam na drugim miejscu.
Zapraszam jednak na mojego instagrama, gdzie ostatnio staram się być bardziej aktywna: klik
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Cudowne, mega pozytywne zdjęcia! Liceum już takie jest, mega dużo nauki :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, na pewno dasz radę z zaległościami i z całym liceum :D Zdjęcia super, urocze kotki *.*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  3. Mix naprawde mi się podoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia przepiękne a co do szkoły... Początki bywają różne. Później jest już z górki ;)

    Serdecznie zapraszam do siebie - http://blondmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam strasznie dużo nauki. Pamiętam, że w pierwszy dzień szkoły pani z fizyki z uśmiechem na twarzy zapowiedziała nam kartkówkę haha!
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  6. JEJUUUUUUUUUUU KOTY TO MOJA MILOSC, TROSZKE SIE MARTWIE BO CHYBA ZOSTANE STEREOTYPOWA BABA Z KOTAMI ALE NIE NARZEKAM!!



    http://typical-teengirl.blogspot.com/ ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)