Dwa lata!

1/01/2017

Hejka!
Mamy 1 stycznia, a co za tym idzie- dziś mija kolejny rok, odkąd założyłam tego bloga.
Szczerze mówiąc, nadal nie mogę uwierzyć, że to już dwa lata! Przecież pamiętam jeszcze swoje początki, pierwsze posty i obserwatorów.
Wiem, że mój blog nie jest idealny i wiele brakuje mi do wszystkich popularnych blogerek, ale czuję, że to jest moje miejsce. Coś, co sprawia mi przyjemność i stało się częścią mojego życia

Przez te dwa lata z pewnością się zmieniłam, widzę to przede wszystkim w swoim wyglądzie, sposobie myślenia, ale także w moich zdjęciach, czy charakterze. Przede wszystkim myślę, że trochę dorosłam, zaczęłam odważniej wyrażać swoje zdanie i być szczera w stosunku do innych.
Jeżeli chodzi o fotografię, to widzę poprawę w kompozycji, zwracaniu uwagi na szczegóły, obróbce. Fajnie jest widzieć swoje postępy, to bardzo motywuje do działania.




Chciałabym Wam wszystkim podziękować, za każde wejście, każdy komentarz. Wy również jesteście częścią tego bloga i tworzycie go razem ze mną. Cieszę się że jesteście i mam nadzieję, że nadal będziecie.
A co czeka Was w tym nowym, 2017 roku? Przede wszystkim mnóstwo nowych postów! Nie tylko tych fotograficznych, ale też książkowych, kulinarnych, a także w planach jest jeden typowo urodowy. Chyba nigdy nie miałam jeszcze takiej motywacji do bloga jak teraz, oby mnie nie opuszczała.
Na koniec mam dla Was małą niespodziankę, a mianowicie- w końcu założyłam swoją własną stronę na Facebooku! Nie jest to fanpage bloga, ale będę tam wstawiać zdjęcia, które zrobiłam, często te niepublikowane na blogu. Tak więc jeżeli lubicie moją twórczość, zapraszam do kliknięcia "Lubię to!" tutaj-klik.
Trzymajcie się, nie puszczajcie i po prostu bądźcie. Jeszcze raz dziękuję za wszystko.
Julss

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Życzę Ci wytrwałości i super pomysłów, żebyś mogła świętować jeszcze wiele urodzin bloga! SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę kolejnych lat w blogosferze. Dużo czytelników (tych prawdziwych) i motywacji ^^
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci wytrwałości, więcej nowych i wspaniałych pomysłów na notki oraz wielu czytelników :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie też założyłam bloga, a Tobie życzę wytrwałości
    Nowy rok, nowa ja, nowa odsłona bloga! Zaczęłam od początku prowadzić bloga i mam nadzieję, że się Wam spodoba Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! 2 lata- to jest coś;) ja póki co jestem na blogspocie pół roku i to już też dla mnie jest ogrom czasu hah :D
    powodzenia w dalszym blogowaniu Kochana, a no i z niecierpliwością będę wypatrywać nowych postów <3
    obserwuję ;*

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest świetny, a zdjęcia mega!

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wytrwałości w blogowaniu. Świetne zdjęcia i super kolor tej szminki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwałości!! Życzę kolejnych lat na blogu!! Szkoda, że dopiero teraz tu trafiłam, bo wydajesz być się bardzo sympatyczną osobą ;)
    Pozdrawiam :)

    In love witch dreams

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, dwa lata to już naprawdę sporo! Masz prześliczny uśmiech! :)


    Obserwuję i będę zaglądac częściej, zostawiam link do mojego bloga byc może coś Ci się spodoba i również dołączysz do grona czytelników :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow dwa lata to bardzo duża ;D! Powodzenia! Życzę dalszych sukcesów:)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ��



    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)