12/03/2016

Jak wiadomo-są rzeczy ważne i ważniejsze. Przez ostatnie trzy miesiące na pierwszym miejscu stawiałam naukę, gdzieś tam dalej fotografię, a blog w tym zestawieniu odleciał gdzieś za górami, za lasami, co możecie wywnioskować patrząc na daty dodawania ostatnich postów. Nie będę obiecywać, że to się zmieni, ponieważ stawiam na jakość, a nie ilość. A wiadomo, że raczej nikt nie chciałby czytać postów pisanych w pośpiechu i oglądać zdjęć robionych w złych warunkach.  
Prawda jest też taka, że trochę straciłam zapał do bloga, ale nigdy nie stracę zapału do fotografii, nadal to kocham i chcę się rozwijać w tym kierunku


Należę do grona osób, które są zwolennikami ciepła. Kocham wakacje i słońce. Ale kiedy spadnie śnieg, jestem wniebowzięta. Uwielbiam patrzeć, jak pada, lubię być wtedy na dworze i czuć jak spadają na mnie płatki śniegu.
Przez ostatnie dni moja okolica zamieniła się w prawdziwe zimowe królestwo. Nie mogłam ominąć takiej okazji i dzisiaj wybrałam się na zdjęcia. Właściwie, to miało być więcej krajobrazowych, ale tak jakoś się stało, że w sumie to są same moje, haha. Śmieję się, że te fotki zawierają wszystko, co kocham-śnieg, bordowy kolor i moją nową szminkę.
Możecie zobaczyć też dwa zdjęcia z kulami dymnymi, mogę zdradzić, że o nich będzie trochę więcej w jednym z następnych postów!

 Na koniec zapytam, czy macie może pomysły na jakieś konkretne posty, które chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu? Mam wprawdzie pomysły na kilka następnych, ale jestem otwarta na propozycje!
Trzymajcie się
Julss



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Piękne zdjęcia! A kule dymne mnie zaciekawiły, też ładnie wyglądają :D Może jakieś posty o tematyce świątecznej? :)
    Pozdrawiam!

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, ze podobają mi sie zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia z tym kolorowym dymem *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie do Ciebie, uwielbiam ciepło, ale kiedy pada śnieg jest cudownie :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

  6. Nice post!
    What you think about follow each other? :) Follow me and I follow you :) Please, add a comment on my blog if you following me :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia, świetnie wyglądasz w tej pomadce!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Bardzo ładnie ci w tej pomadce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te kolorowe dymki dają klimat zdjęciom ;) co do szkoły, która zabiera nam czas ostatnio naskrobałam trochę u siebie, więc, jeżeli chcesz to zapraszam ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia! ♥ Mam tak samo kocham ciepło ale w zimę jestem wniebowzięta widokiem :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie za bardzo lubię śnieg :C
    Ale świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam; http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz przepięknie. Ja też mam w szkole mam pełno nauki i tak jak ty jestem raczej ciepłolubna :)

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym śnieg już u siebie. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, wspaniałe zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wygląda ten dym :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)