Piramida z kakaowych omlecików

12/28/2016

Zawsze tak bardzo nie mogę doczekać się świąt, a w końcu zanim się obejrzę, jest już po wszystkim. Też tak macie? To smutne, ponieważ okres bożonarodzeniowy jest moim ulubionym czasem w roku, a tak krótko trwa.
Nie mniej cieszę się z tej krótkiej, ale bardzo potrzebnej mi przerwy od szkoły. Ostatnie tygodnie były tak intensywne, jak zawsze pod koniec semestru. Na szczęście ten nawał pracy powoli się kończy.
Pozytywną odmianą jest jednak to, że zapisałam się na zajęcia z hiszpańskiego. Nawet nie wiecie jak kocham ten język i strasznie się cieszę, że już od kilku tygodni się go uczę.
Ale dzisiaj o czymś innym niż o szkole, ponieważ chcę zaprezentować Wam coś dobrego!


Kilka miesięcy temu pokazywałam Wam przepis na waniliowe omleciki (klik). Dzisiaj pozostanę trochę w tym temacie i przedstawiam moje piękne kakaowe naleśniczki przekładane serkiem naturalnym i jabłkiem, posypane gorzką czekoladą. (uff, ale długa nazwa)
Powiem Wam szczerze, ze ostatnio, kiedy zrobiłam je na śniadanie, to żal mi było je jeść, wyglądały zbyt pięknie. Jednak okazało się, że smakują jeszcze lepiej niż wyglądają. A do tego przepis jest niesamowicie prosty.
Składniki na omleciki:
*2 jajka
*2 łyżki mąki
*Łyżka gorzkiego kakao
*2 łyżeczki miodu
*Pół łyżeczki proszku do pieczenia
Białka oddzielić od żółtek i ubić na sztywną pianę. Do żółtek dodać mąkę, kakao, miód i proszek do pieczenia. Zmiksować, dodać pianę z białek i ponownie wymieszać. Smażyć na patelni bez tłuszczu.
Gotowe omleciki przekładać serkiem naturalnym i jabłkiem, lub innymi owocami wedle uznania.
Smacznego!
Julss

You Might Also Like

19 komentarze

  1. O mniam, wyglądają pysznie, uwielbiam takie słodkości:)
    Też się uczę hiszpańskiego, jak dla mnie to fajny język, bardzo łatwy do nauki:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie, szkoda, że mam uczulenie na kakao ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to pięknie wygląda! Jadłabym! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie przepisy! Na pewno z niego skorzystam bo wygląda przepysznie :)
    Oczywiście obserwuję !
    Mój blog KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku totalnie nie potrafiłam odnaleźć tego klimatu Świąt a jak w końcu go poczułam to święta się skończyły! Ale Twoja potrawa wygląda baaardzo smakowicie!
    Szczęśliwego nowego roku <3
    ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ni wyglądają źle, ale skoro jeszcze lepiej smakują, to powinnam się skusić. Waniliowe omleciki skradły moje serce, zobaczymy co zrobią kakaowe :)

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowicie to wygląda ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie! Zrobie bo jestem głodna :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie!
    Serdecznie zaprszam na mój pierwszy post!
    http://blogosfera4girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aż bym sobie zjadła *.*
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają przepysznie! Koniecznie muszę je kiedyś wykonać :)
    Zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny przepis <3. Także lubię hiszpański, ale nie mam możliwości się go uczyć :/, kiedyś próbowałam na własną rękę, ale jednak to nie to samo. Pozdrawiam! /Klaudia

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu :) ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie muszę wypróbować ten przepis! Naleśniczki wyglądają niesamowicie pysznie!! <3 Hiszpański to naprawdę cudowny język. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pyszności! Na pewno zrobię :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ! wygląda mega smacznie
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)