Ferie 2017 w zdjęciach

1/29/2017


Kiedy zaczynałam ferie powiedziałam jedno zdanie: Że chcę, żeby były kreatywne. I w sumie to mi się udało, ponieważ oprócz tego, że naładowałam siebie energią, to naładowałam też kartę aparatu- moja mała kolekcja powiększyła się o ponad 600 zdjęć. Wiąże się z nimi mnóstwo nowych wspomnień, które mam nadzieję, że będę długo pamiętać. Czego chcieć więcej, prawda?
Zapraszam Was więc na wielki mix zdjęć z całych moich ferii zimowych. Tym samym możecie też zobaczyć, jak sprawuje się mój nowy obiektyw, w którym zakochałam się od pierwszego kadru. Enjoy!





You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ciekawe zdjęcia, no moje ferie z racji choroby nieco dłuższe
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :) http://rebellious-anne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie były kreatywne. Jakie piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty jesteś kreatywna :) A zdjęcia są cudowne :)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia! Uwielbiam ten park od kiedy jest tak oświetlony :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na swoje ferie jeszcze czekam. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Widać, że ferie spędziłaś super. Ja swoje zaczynam od poniedziałku ;)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG Jak pięknie oświetlona fontanna *.* Piękne zdjęcia. Jaki to twój nowy obiektyw?
    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To Tamron 17-50/2.8

      Usuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)