1/13/2017

Lubię zimę
Lubię śnieg i to jak skrzypi pod nogami
Lubię mróz szczypiący w uszy i policzki
Lubię obłoczki pary wydostające się z ust
Lubię zimowe krajobrazy
Lubię długie wieczory z herbatą i książką
Lubię grube bluzy i sweterki
Lubię szaliki, czapki i rękawiczki
Lubię lepić bałwana
Lubię jeździć na łyżwach
Lubię wypady na sanki
Lubię oglądać skoki narciarskie
Lubię szron osiadający na szybach
Lubię zimowe zdjęcia
Już kiedyś Wam pisałam, że jestem osobą, która wręcz nienawidzi zimna, często powtarzam, że urodziłam się w złej części świata i powinnam mieszkać na Karaibach, czy w innym ciepłym miejscu.
Z biegiem czasu, zaczęłam jednak doceniać każdą porę roku i widzieć w niej pozytywy. Po przeczytaniu któregoś z poprzednich postów mogliście się dowiedzieć, że zakochałam się w jesieni, a teraz dodaję jeszcze: Kocham zimę.
Jak udaje mi się tak pozytywnie podchodzić do życia, gdy większość ludzi nie lubi tego, co dzieje się za oknem? Odpowiedź jest bardzo prosta: Wystarczy zwracać uwagę na małe rzeczy, które sprawiają nam przyjemność. Króciutka listę, którą napisałam u góry, ułożyłam w trakcie jednego z powrotów ze szkoły, kiedy padał na mnie pierwszy śnieg. Są to oczywiste rzeczy, ale często nie zwracamy na nie uwagi.
Według mnie sposobem na szczęście nie jest czekanie, aż stanie się coś wielkiego tylko po prostu zauważanie pozytywów w każdej, nawet z pozoru trudnej sytuacji. Uwierzcie mi, wtedy jest dużo łatwiej, bo codziennie można znaleźć coś, co sprawi nam radość. Spróbujcie! Może zrobicie podobną listę jak ja wyżej?
Na koniec mały, również pozytywny komunikat- moja fotograficzna rodzina powiększyła się o nowy obiektyw! Jest to Tamron 17-50/2.8. Bardzo cieszę się, że w końcu go mam, bo marzyłam o nim od dawna. W związku z tym, może chcielibyście zobaczyć mały test tego szkła?
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej ten dym jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem całkiem portreciki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    To super, że przekonałaś się do tych chłdoniejszych pór roku.
    Zima jest przepiękna na fotografii.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na zdjęcia :D Bomba!

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś nie lubiłam zimy a teraz to się zmieniło. Zaczęłam dostrzegać więcej pozytywów :) Świetne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha nawet ostatnio napisałam podobny post :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. też kocham zimę ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię zimę, ale tylko przez jakiś czas, później zaczynam mieć jej po dziurki w nosie! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

  10. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Post -meega, naaprawde! apraszamy do nas. Obs za obs? http://friendsblogglifestyle.blogspot.com/2017/01/hej-dzisiaj-ja-oliwia-pisze-posta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładnie wyglądasz!! Aaaa jakie fajuśne te koczki!! Cudowny masz uśmiech, naprawdę bardzo ładne zdjęcia. :) Obserwuję.

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia :*
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pretty look. :)

    http://frogoncatwalk.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, te zdjęcia są takie...magiczne? hah :D Bardzo pasuję Ci taka fryzurka! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do zimy nadal się przekonuję. W sumie to bardzo ją lubię jak mogę iść na sanki (tak, mam osiemnaście lat i kocham jeździć na sankach), porobić piękne zdjęcia lub popatrzeć na okrywający wszystko śnieg za oknem. Jednak kiedy wychodzę rano z domu i przewracam się na lodzie albo marznę na przystanku to marzę o lecie :D

    Obserwuję i zapraszam :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten dym nadaje całej sesji kropkę nad "i" Styl w jaki uczesałaś włosy bardzo mi się podoba, jednak do mnie nie bardzo by chyba pasował. Ślicznie wyglądasz. Spodobał mi się twój blog i oczywiście obserwuję! Pozdrawiam cieplutko! :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, magiczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing photos dear!! Thanks for the comment! xoxo
    We can follow each other if you like... Let me know on my blog and I`ll follow you back!
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna jesteś, a zdjęcia sztos! :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do zimy nadal się nie przekonuje, dlatego w tym okresie odgrywa się to na blogu. Mam mniej chęci wychodzenia na zdjęcia i na blogu pustki :/
    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też to uwielbiam, ale cieszę się jak dziecko z nadejścia wiosny :) Świetnie wygląda ten dym!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)