Rewa

2/19/2017

Jeśli cały rok 2017 będzie taki, jak jego początki, to z pewnością mogę nazwać go rokiem fotograficznym. Ostatnio tyle focę, że boję się, że mój aparat niedługo tego nie udźwignie! Mam w planach jeszcze tyle fajnych sesji, strasznie nie mogę się doczekać.
Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat, bo jestem tu tylko przelotem, a nie mogłam się powstrzymać przed pokazaniem Wam moich najnowszych zdjęć.
Wybrałam się z rodziną nad morze, do Rewy. Z początku nie miałam brać aparatu, bo pogoda nie wyglądała zbyt ciekawie. Nawet nie wiecie, jak bardzo bym tego żałowała, widoki były przepiękne!
Oczywiście wiało niesamowicie, co pewnie będziecie widzieć na niektórych zdjęciach, ale to nie pierwszy raz, kiedy przekonałam się, że przy najzimniejszych temperaturach wychodzą najpiękniejsze zdjęcia. Spotkała mnie też niespodzianka, bo podczas naszego spaceru natrafiliśmy na konną przejażdżkę.
Naprawdę kocham morze. Szum fal mnie uspokaja, zapominam wtedy o wszystkim i się relaksuję. A do tego Bałtyk jest piękny o każdej porze roku, za każdym razem, kiedy tam jestem, zakochuję się w nim na nowo i na nowo.
A teraz wracam, do tych trochę mniej przyjemnych rzeczy, czyli czytania lektury.
Trzymajcie się, miłego tygodnia!

Julss

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja kocham fotografię i też miałam taki okres, gdy mój aparat nie wytrzymywał z powodu dużej ilość zdjęć, także doskonale Cię rozumiem, haha.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥ Lentille

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, mój aparat niestety się zepsuł i jestem trochę załamana. :(
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo chce jechać nad morze. Byłam tylko raz ale w tym roku może się wybiorę po raz drugi :) Piekne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :) Również kocham morze, bardzo chciałabym w przyszłości mieszkać w Gdańsku.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)