Roses

3/12/2017


Dzisiejsze zdjęcia będą trochę bardziej klasyczne. Bardzo lubię róże, uważam, że to najpiękniejsze kwiaty. Niektórzy mówią, że są przereklamowane, nieoryginalne, ale ja się z tym nie zgadzam. Mają w sobie pełno takiego wdzięku i elegancji. No i są bardzo dobrymi modelami! Lepszymi nawet niż ja, bo one na każdym zdjęciu wyglądają pięknie, a ja już niekoniecznie, haha

Co u mnie? Właściwie to nic nowego. W powietrzu czuć wiosnę, ale ja chyba poczułam ją aż za bardzo. Chodzenie w rozpiętej kurtce zaowocowało u mnie przeziębieniem. Od kilku dni mam taki katar, że mam nadzieję, że nie wysmarkam sobie mózgu

Chciałam napisać, że rozpoczął się marzec, ale właśnie sobie uświadomiłam, że to już prawie jego połowa. Z roku na rok czas mi coraz szybciej mija. Nie ukrywam, że chciałabym go trochę zatrzymać. Z drugiej strony bardzo czekam na taką prawdziwą wiosnę, kiedy drzewa rozkwitają, a ja mogę chodzić w skórzanej kurtce bez obawy o zasmarkanie się na śmierć. Nie mogę doczekać się Wielkanocy, potem maja i wakacji. Moje myśli trochę się ze sobą sprzeczają, ale w sumie sama nie wiem, czego chcę. Najlepiej, żeby ta chwila się nie kończyła bo wiem, że kiedy dodam wpis i zamknę laptopa, to czeka mnie tyle obowiązków, że zastanawiam się, kiedy to wszystko zrobię.
Ale tymczasem zostawiam Was z świeżutkimi zdjęciami, bo robionymi dwie godziny temu, życzę miłej końcówki weekendu i całego przyszłego tygodnia!
Trzymajcie się
Julss

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, bardzo lubię fotografie w których udział biorą również kwiaty :) Ja ostatnio odnoszę to samo wrażenie... czas płynie zbyt szybko! Dopiero zaczynał się marzec, a tu już prawie połowa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, sporo osób mówi, że róże są przereklamowane. Jednak modele naprawdę nieźli, na zdjęciach i ty i one wyszły rewelacyjnie :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaale ładne zdjęcia! *_*
    Jesteś taka śliczna ♥
    Róże cudownie się komponują z tobą, ślicznie razem wyglądacie hehe
    Dużo osób teraz właśnie twierdzi, że te kwiaty się totalnie przereklamowało dla mnie i tak są piękne!
    Pozdrawiam, miłego dnia ♥
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, róże są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kwiaty, a w szczególności róże. Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)