Ola i skrzypce

4/02/2017

Dzisiaj trochę morza, skrzypce, piękne włosy i piękna dziewczyna. Myślę, że te kilka słów idealnie streszcza to, co robiłam wczoraj na orłowskiej plaży. Zaciekawiłam Was? Zapraszam dalej, bo dzisiaj dużo zdjęć!
Na sesję ze skrzypcami miałam ochotę od dawna. Ten instrument od zawsze kojarzy mi się z elegancją i po prostu lubię patrzeć, jak ludzie na nim grają. Niestety, nie znałam nikogo, kto potrafi. Wtedy pojawiła się Ola. Na jednej z pierwszych lekcji w szkole mieliśmy opowiadać o swoich zainteresowaniach. I kiedy Ola powiedziała, że uczy się grać, coś mi zaświeciło w głowie. Trochę umawiania, przekładania i w końcu się udało.
Nie bez powodu na miejsce do zdjęć wybrałam plażę w Orłowie. Wiedziałam, że to miejsce idealnie pomoże mi oddać klimat, jaki chciałam uzyskać. Piękna pogoda sprawiła jednak, że nie tylko my postanowiłyśmy wybrać się nad morze, ale jakieś kilkadziesiąt ludzi także. Dziewczyna z aparatem raczej nie budzi dużego zainteresowania- fotografów amatorów było tam mnóstwo. Ale dziewczyna ze skrzypcami to już coś trochę innego, hahah. Na szczęście nie usłyszałyśmy zbyt wielu komentarzy, a tylko widziałyśmy kilka ładnych uśmiechów kierowanych w naszą stronę.

Zdjęcia bardzo mi się podobają. Na początku trochę się bałam, że nie uda mi się wyłapać żadnych kadrów i większość zdjęć będzie wyglądać tak samo, ale po zrobieniu kilku zdjęć moje wszystkie obawy minęły. Ola bardzo dobrze sprawiła się w roli modelki, mimo, że przy pierwszych zdjęciach trochę się stresowała. A co Wy myślicie?

Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Wow!
    Zawsze chciałam grać na skrzypcach...
    Cudownie wyglądasz!
    Zdjęcia są genialne!
    Zazdroszczę talentu kochana ♥
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę komplement modelce :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, tylko szkoda, że są takie MAŁE. Jeśli prowadzisz takiego bloga zadbaj o to by zdjęcia było dobrze widać. To podstawa.

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie :)
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to wina Twojego urządzenia, bo u mnie wszystko działa jak należy, zawsze dbam o wygląd zdjęć, bo to w końcu na nich opiera się tematyka mojego bloga
      Może źle wczytał Ci się szablon, ale dzisiaj będę go zmieniać i wszystko powinno być już dobrze
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są piękne! Jednak mogłyby być trochę większe :)
    Modelka się spisała jak i fotograf :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia !


    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com/ <-- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszła ta sesja zdjęciowa! Uwielbiam patrzeć na ludzi z pasją, a w przypadku Oli widać, że kocha to co robi ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotografie, bardzo klimatyczne :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna z Ciebie dziewczyna, a zdjęcia cudowne! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! zdjecia sa wprost oszalamiajace! co tu duzo pisac- jestes po prostu PRZEPIEKNA!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są przepiękne! Jednak świetnie by było, gdybyś dodawała je w dużym rozmiarze, bo są naprawdę cudne.
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, klimatyczne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)