Gdańsk

5/21/2017

Cześć wszystkim!
Piszę do Was równocześnie malując paznokcie, czytając lekturę i jedząc Rafaello od babci (lato coraz bliżej, nie ma to jak dbać o linię).
Temperatura na dworze rośnie, proporcjonalnie do ilości kartkówek, sprawdzianów i zadań domowych. Chyba większość z Was tak ma, że w maju i czerwcu życie toczy się tylko wokół szkoły- nie mówię o maturzystach, skubańce teraz pewnie siedzą i się ze mnie śmieją.
Dzisiaj przedstawiam Wam zdjęcia z chyba jednego z piękniejszych miast w Polsce- Gdańska. Często tam jestem, ale moje wycieczki głównie ograniczały się do chodzenia po galeriach i dopiero w trakcie majówki pierwszy trochę więcej pochodziłam po starówce! Żadne zdjęcie chyba nie opisze tego, jak jest tam pięknie. Nie tylko pod względem architektonicznym, ale bardzo spodobała mi się atmosfera, która tam panowała. Na pewno jeszcze kiedyś tam wrócę i obejrzę wszystko na spokojnie, kiedy nie będzie takiego gwaru i tłoku, a ja nie będę się bać, że ktoś mnie rozdepcze.
Zostawiam Was ze zdjęciami, życzę miłej niedzieli i całego tygodnia!

Trzymajcie się!
Julss


You Might Also Like

8 komentarze

  1. piękna stylizacja, kapelusz mega
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne włosy :)

    Zapraszam serdecznie.
    Obserwuję :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, jak ja kocham Gdańsk! Mogłabym tam jeździć co roku co niestety jest to trochę trudne, bo mieszkam na drugim końcu Polski. Masz rację - atmosfera jest mega. :)
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to miasto, mam nadzieje że już niedługo się tam przeprowadzę :D A Ty wyglądasz ślicznie <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz:D
    Stylizacja bardzo ładna :D
    Super Ci w kapeluszu :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie w tym kapeluszu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, szczególnie te na tle drzwi i liści ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę...Gdańsk! :)
    https://nattito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)