Stary młyn

5/06/2017


Hej kochani!
Jestem bardzo ciekawa do której grupy teraz należycie: czy idziecie w poniedziałek do szkoły, wylewacie siódme poty podczas pisania matury, czy może jesteście szczęściarzami jak ja i cały ostatni tydzień spędziliście w domku.
Właśnie pożegnałam się z moją internetową przyjaciółką, która spędziła u mnie 6 dni i muszę przyznać, że to była najlepsza majówka w moim życiu. Nie tylko odpoczęłam i naładowałam baterie, ale także zrobiłam dużo zdjęć i byłam na zakupach (nawet dwa razy!) Moje wolne powoli się kończy, ale to nie znaczy, że nie mam planów na te kilka dni. Właściwie to piszę do Was tak na szybko, ponieważ za chwilę muszę się szykować na urodziny koleżanki.

Dzisiejsze zdjęcia są robione w starym młynie niedaleko mojego domu. Ze mną tak jest, że szukam miejsc na zdjęcia bardzo daleko, nawet czasem w innych krajach, a zapominam, że przecież blisko siebie też mam całkiem ładne plenery. Pamiętam, że jak byłam młodsza, to bałam się być w tym budynku. To nie moja wina, że są tam dziwne odgłosy, a w środku wygląda, jakby straszyło, haha. Nawet podczas robienia tej sesji co chwila się rozglądałam, czy jakiś upiór po mnie nie idzie.
Za zdjęcia dziękuję mojej kochanej Koni, a jeśli jesteście ciekawi, co mi się udało pofocić, to wpadajcie regularnie na jej bloga, bo będą tam trzy sesje mojego autorstwa- klik!
Ja tymczasem lecę do książek, Wam życzę miłego i słonecznego weekendu, a maturzystom powodzenia, trzymam za Was kciuki. Buziaki!
Julss

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja tegoroczną majówkę spędziłam w domu. Przez większość czasu oglądałam serialu. Super, że miałaś udane wolne z przyjaciółką. Czekam na efekty Waszego spotkania na jej blogu!
    Cudowna sesja!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Ja też często nie wiem gdzie robic zdjęcia, a najlepsze miejsca są najbliżej mnie - jak mówią - pod latarnią zawsze jest najciemniej. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musialyscie sie swietnie bawić! Ładnie wyglądasz :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sesja, ma w sobie ten mroczny klimat ;)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog! Wszystko dopracowane do perfekcji. ;)http://flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie matura czeka za rok ;c fajne zdjęcia!

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są prześliczne! Takie klimatyczne:) Ja na szczęście już po maturkach, ciężko było ale całe szczęście się skończyło!
    http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w okolicy nie ma żadnych opuszczonych miejsc, bardzo nad tym ubolewam :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjecia *_*
    Ja niestety nie należałam do grupy szczęściarzy bo pisałam mature

    Obserwujemy?
    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)