10 rzeczy, które zrozumieją tylko posiadaczki długich włosów.

6/17/2017


Tak, wiem, znowu mnie tu trochę nie było. Tłumaczenie się szkołą i obowiązkami z nią związanymi jest chyba już trochę oklepane, więc przejdźmy od razu do tematu posta!
Nie wiem, czy zauważyliście, że moje włosy do krótkich nie należą (ale z ciebie śmieszek Julia).
Bardzo lubię moje kudełki, od około roku jestem włosomaniaczką, a pielęgnacja stała się moim małym hobby. Właściwie to wyznaję zasadę, że piękne są zarówno długie, jak i krótkie włosy mogą być piękne, jeśli są zadbane.
A dzisiaj kilka rzeczy, które zrozumieją tylko osoby z długimi włosami.

1. Na kosmetyki do pielęgnacji wydajesz cały swój majątek.
Ostatnio moje koleżanki zaczęły mnie odciągać od stoiska z maskami i odżywkami do włosów. Ciągle je kupuję, ale nigdy nie jest mi mało. Za to jest mało... miejsca na półkach przy wannie.
2. Wysuszenie włosów na basenie? Niemożliwe.
Jejku, ile ja się namęczyłam z basenowymi suszarkami. Naprawdę, mam wrażenie że służą do suszenia brwi. Z drugiej strony nigdy nie założyłabym czepka pływackiego- wolę stracić pół godziny z życia męcząc się z urządzeniem, niż wyglądać jak kosmitka
3. Twoje włosy są wszędzie, a szczotka staje się małym włochatym potworem.
I to wcale nie jest śmieszne. Chyba zacznę robić peruki.
4. Na suszenie, prostowanie i kręcenie tracisz tyle czasu, że niemal zawsze się spóźniasz.
Oj tak. Jeśli się z kimś umawiam i chcę umyć włosy, to muszę zacząć co najmniej dwie godziny przed wyjściem.
5. Używasz gumek do włosów jako biżuterii...
"-To nowa bransoletka?
-Nie, to moja gumka"
6. ...Oczywiście, jeśli je znajdziesz, bo wiecznie się gubią.
Serio, czy istnieje jakaś czarna dziura w kosmosie, w której znajdują się moje wszystkie gumki do włosów?
7. Każda wizyta u fryzjera jest dla ciebie stresująca, bo boisz się, że zamiast z podciętymi końcówkami wrócisz obcięta na boba.
Naprawdę przywiązałam się do moich włosów i byłoby mi bez nich smutno. Na szczęście mam zaufaną fryzjerkę która wie, co oznacza pół centymetra.
8. Włosy zaczepiają się o wszystko.
Wiecie ile razy utknął mi długopis we włosach? Albo dlaczego nie noszę kolczyków? Ale i tak najgorszy jest ten ból, kiedy te małe skubańce zaczepią się o zamek od kurtki...
9. Zimą możesz używać ich jako kocyka.
O, i to wcale nie jest minus! Przynajmniej mi ciepło i nie jest tak źle, kiedy zapomnę szalika
10. Mimo tego. że bardzo ciebie denerwują, nie obetniesz ich.
Długie włosy potrafią utrudnić życie i zepsuć humor, ale mimo to muszę przyznać, że gdyby były krótsze, to nie czułabym się sobą.

Ode mnie to tyle, a teraz czas na Was! Możecie podzielić się swoimi przygodami z długimi włosami, albo odwrotnie- może znacie kilka sytuacji, które zrozumieją tylko posiadaczki krótkich włosów?
 Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Jakie śliczne zdjęcia :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ja ostatnio mialam kilka razy sytuacje, że przytrzasnęłam włosy drzwiami od samochodu także rozumiem :p

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże czytasz mi w myślach wszystko to prawda...basen+włosy=zło hahah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym w 100 %. Kiedyś miałam długie włosy, jednak teraz stawiam na krótkie, jest mi w nich o wiele wygodniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe za to jakie są piękne długie włosy!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak mam baardzo długie włosy, czasami są na prawdę nie do wytrzymania! Śliczne fotki, cudowne włosy! ❤ Pozdrawiam, miłego dnia :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post!
    O sytuacje z suszeniem na basenach- znam to, choć nie mam jakiś tam długich włosów.
    Ale masz bardzo ładne włosy i właśnie mają one też dużo zalet :)


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że taką długość osiągnełam raz w życiu w 2kl gimazjum od tamtej pory ścinam je do ramion, może troche dłużej z racji, że mam naprawdę gęstee włosy i brak mi czasu i cierpliwości by je ogarnąć
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka! <3
    Znam połowę tych problemów. Osobiście jestem zwolenniczką 'naturalnego' suszenia włosów. Nie używam również niczego innego prócz szamponu, odzywki i szczotki. Zero kręcenia czy prostowania. Zwykle wilgotne włosy związuję w koka, jeżeli muszę gdzieś szybko wyjść, ale ogólnie staram się myć je przed spaniem. :)

    Ale tak... Są WSZĘDZIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje wiecznie plączą się o zapięcie od łańcuszka :/
    piękne masz włosy :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety moje włosy nuie należa do najdłuższych, ale sytuacje które przedstawiłaś znam haha! Piękne i bardzo obrazowe zdjęcia!
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Alee długie włoosy! :D
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy, miałam podobną długość i doskonale rozumiem. Przez to obcięłam je, bo chciałam zobaczyć, jak to jest bez niektórych problemów z włosami.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)