Starogard Gdański | Koncert zespołu LemON

8/13/2017


 Nie mówiłam Wam tego, ale jeszcze przed moim wyjazdem do Chorwacji, dokładnie w pierwszy dzień lipca, byłam na drugim już koncercie ulubionego zespołu. Raczej niewielu się zdziwi, wiele razy wspominałam, że jest to LemON. Chłopaków słucham od dobrych kilku lat, a ostatnia płyta pozytywnie mnie zaskoczyła i od pierwszego jej przesłuchania byłam pewna, że muszę tych piosenek posłuchać na żywo.
Właściwie nie planowałam koncertu akurat w tym mieście-tydzień później grali w mojej sąsiedniej miejscowości, ale przez nasz spontaniczny wyjazd za granicę musieliśmy plany zmienić.
Więc pojechaliśmy- ja pełna podekscytowania, w koszulce z logo zespołu, którego i tak nie było widać przez to, że padało niemiłosiernie i musiałam wziąć płaszcz. Moi rodzice, chyba trochę mniej zadowoleni właśnie z powodu wspomnianego deszczu i tego, że będą stać w nim przez 3 godziny. 
Byłam na miejscu grubo przed czasem, żeby dopchać się do pierwszego rzędu (moje 158 centymetrów się na coś przydało, bo łatwiej było się przecisnąć) i czekałam. Zaczął się koncert.

Może to głupio zabrzmi, ale czuję, jakby ten zespół był jakąś częścią mnie. Nie potrafię inaczej opisać uczucia, jakie towarzyszy mi na koncertach. Były uśmiechy, były łzy, krzyk, deszcz. Dużo deszczu. Emocje, emocje i jeszcze raz emocje. Niesamowita atmosfera. Świetna muzyka. Burza oklasków. Wszyscy razem śpiewali.
Inni powiedzą, że to tylko kilkoro muzyków- dla mnie to kilka powodów do uśmiechu.
Tyle chcę napisać, a nie potrafię ubrać w słowa tego, co chcę przekazać. Ale jednego możecie być pewni-to nie jest mój ostatni koncert i już wiem, że przy najbliższej okazji znowu na jakiś pojadę!
Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Ale ci zazdroszczę że mogłaś by na tym koncercie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wybrałabym się na koncert tego zespołu :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo często słuchałam tego zespołu, gdy był 'nowy'. Lubię jego wokalistę i jego oryginalny głos.

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze,że nie słucham ich piosenek,ale spoko,że ty ich tak bardzo lubisz :)
    Zapraszam na mojego bloga KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, łał! Nie dość, że zazdroszczę Ci samego koncertu, to jeszcze zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę koncertu! I świetna fotorelacja ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że dobrze się bawiłaś! LemON ma sporo fajnych piosenek. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być super!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. to jednak nie moje klimaty, jednakze wazne,ze ty sie dobrze bawilas ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/resibo-nature.html

    OdpowiedzUsuń
  10. LemON robi bardzo dobrą robotę, nie miałam okazji być na ich koncercie, ale baaardzo lubię utwory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie śledzę ich kariery, ale znam kilka piosenek.
    Mają swój styl :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że koncert udany! Sama bym sie wybrała :) Świetne zdjecia.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam na jednym z koncertów Lemona i mogę szczerze polecić! ❤
    Wpadnij do mnie i poradź mi w sprawie posta! Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama poszłabym na taki koncert, zazdroszczę :D
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obyś była na jeszcze wielu takich koncertach!
    http://dzejka.blogspot.com/2017/06/hope-is-waking-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! So cool!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że mogłaś uczestniczyć na takim koncercie ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycona jestem zdjęciami. Musiało być świetnie :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie ich piosenki. Na koncercie musiało być niesamowicie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega lubię ich piosenki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam jeździć na koncerty.
    Zrobiłaś świetne zdjęcia <3
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)